Alarmdan önce uyananlar belli etsin kendini

#inci🤍
Alarmdan önce uyananlar belli etsin kendini

#inci🤍
Tatil olduğu için kaçta uyanacağım belli değil yani ne zaman uyanırsam artık. Hafta içi yoğun oluyorum ya, sabah 07.00 da kalkıp ders çalışıyorum akşama kadar sonra dershaneye gidiyorum falan.
Emeklerinin karşılığını alırsın umarim💗
Umarım, teşekkür ederim 🖤
Görseli görünce eski oturduğum apartmandaki üst komşu geldi. Sabahın o sessizliğinde sabah ezanı saatine yakın alarm bir başlıyordu abartısız yarım saat devam ediyordu. Bir de alarm sesi yüksek olduğu için net bir şekilde sessizlikte duyuluyordu
Yan dairem oyle duvarimiz bir🙄o uyanmıyor ben uyaniyorum
Alarmı kapatmadığı için belli bir süreden sonra sinir oluyor 🤭
Hafta içi tek alarm ile 6.00'da uyanıyorum hafta sonu da ne zaman zihnim kendini hazır hissederse o zaman uyanıyorum bazen de alarmdan önce uyanıyor zihnim
ben ne zaman uyanırsam o zaman uyanıyorum
Cevap
22Cevap
her zaman saat 6 da alarmsız kalkarım alışkanlık olmuş artıkın
Bir tane alarm kuruyorum
Yarın hafta sonu istediğim saate uyanacağım 😬 bide hiç alrlarm kurmuyorum.
Bide düzeltmiş 😂
Ben seni anladim ama🦋
Sabahın köründe biri yanlış arayıp uyandırır kesin😂😂
Hafta içi 6:50 haftasonu 7:30 hafta sonu hep uyumak istiyorum ama maalesef 7:30 dedi mi ayaktayım
O komşu benim kusura bakma bir sürü alrm kuruyorum kalkmak için zira davul çalsa dahi o derin uykumdan uyanmam epey zor oluyor bazen.
10 gibi diye umup 8 de uyanıyorum genelde. Alarm 10 da sadece bugün geç uyuyorum diye yarın da iş var ühü.
Günüm öğlen başladığı için 11:30 - 12:00 da uyanırım. Üç beş tane alarm kurarım bazen çalmadan uyanırım bazense top atsalar uyanmam. Karışık biraz.
Sabah ezanından sonra.. Güneşten 15-20 dk önce.. Vakit çıkmadan..
Ben alarm çaldığında kapatıp uyumaya devam edenlerdenim
Yarın sabah istediğim saatte uyanacağım öğleyi bulur muhtemelen
4 :00 da uyanıyorum. Alarm kurarım ama genelde alarmdan önce uyanırım.
6:30 kurulu hafta içi standart işe gitmeden önce kahvaltı ediyorum biraz erken uyanıyorum o yüzden.
Alarmla uyansam keşke ya. Vakti gelince beynim kendi uyandırıyor genelde 7 8 arası😕
Alarm kurmuyorum
03.00'de tek alarm da uyanıyorum
8;30 9 kalkıyorum hep
6 da uyanıyorum genelde. :D
Genellikle saat 5:30 gibi kalkıyorum bu aralar.
Hiç istediğim saate kalkarım
Alarm kurmuyorum canlı alarmım var
10 ar dakika aralıkla 3 alarm kuruyorum
Sabah 8 de iş oluyo 7/30 ve 7.45 alarmı kuruyorum
On da , yarın tatiiill
Öğleden sonraya kurcam
Alarmdan önce uyanıyorum hepsini kapatıyorum
6tan 7dşyekadar her 5 dakika.
8.10 uyanıcam
07:15
Yarın tatil. Uyur, uyanır yine uyurum.
Ne zamana ayılırsak artık 😅
Yarın hafta sonu 9 olur
12 gibi kalkacağım 🤔
Alarm kurmuyorum. Sabah altıda kalkacagim.
9 gibi olur, yarın iş yok
kafama göre
5, bir tane
8.00
07 30
11 de
09.00
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?