eskiden bende 30 lu yaşları çok merak ederim bana çok büyük gelirdi ama 30 a yaklaşın farkettim ki sadece takvim yapraklarının sayıları değişiyor. İnsanın iç aleminde değişen neredeyse hiç bir şey olmuyor. Dolayısıyla yaş almak önemli değil bedensel olarak ne kadar sağlıklı olduğumu önemli sizde çok sağlıklı duruyorsunuz o yüzden çok şanslısınız :)