Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada gözümdeki arpacık benzeri şey geçmedi 2 aydır onu napcas, krem ve damla kullandım yine cıks gitmem diyor. soruya iliştirmeyi unutmuşum 🥺
Selamm🥳🥳
Kız ben aşırı mutluşum bugün 6da falan uyandım alarmsız niye böyle oldu anlamadım, normalde aşırı kötü moral yerlerde zıfııırr olması lazımken çok mutlu uyandım. Kendiliğinden mutlu olmanın formülünü bulcam gencolar sabredin🥳

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
bugün kötü hissediyorum kendimi
Aga be
yak yak
Rezalet hissediyorum kötü bitkin fena bu şekilde yasaanmaz ya
Beddua yemiş
Beddua yememisimdir ya o kadar da değildir
Rezalet dedin o kadarın daha üstü var mı
Beddua işte onun usti
Üstü
Ben de uzun zaman sonra uykumu almış hissediyorum kendimi sokağa attım alışveriş falan yapcam😀
Kız var bugünde bişey ama hadi hayırlısı 😂
Retro olayları falan mı acaba hiçte anlamam o işlerden 😂
Böyle retroya can kurban ya 😂
ben hep şu moddayım
Çocuğu kıskandım
Bende anca 6 da uyuyabildim... Ve 12 de uyandim
Kız ben o saatte işe gidiyorum
Hshshshs napim bacim vallahi uyuyamiyorjm
pek yüzünden okunmuyo ama neyse :)
Ahahs sabah 6da uyanınca o kadar oluyor
hadi bakalım :D neşen bol olsun
Hedefime her geçen gün bir adım daha yaklaşıyorum bu güzel bir şeyyy
Bazı beklediğim şeyler olmuyor.
Aga be
Beni mutlu edicek kişi daha karşıma çıkmadı... "_"
Birinin mutlu etmesini bekleme
Hiç iyi hissetmiyorum.
Harika geçiyor, harika gidiyor, harikaa 🙆
Iyiyin sen nasilsin ger şey akışında
Yani orta şekerli
Standart
Olmuyor
Üzgün olmuyor
Vay vay vay ne güzellik bu