atamıyorum ama rahatsız da etmiyorum kimseyi. sinirlilik karamsarlığa gidiyor falan moralim düşüyor.

atamıyorum ama rahatsız da etmiyorum kimseyi. sinirlilik karamsarlığa gidiyor falan moralim düşüyor.


:D :D
Bulunduğum yerde bir tepe var, kimsesiz in yok cin yok tek bir yolu var oraya giden. Oraya gidip hırsımı atıyorum bağırarak. Sesim yırtılana kadar gözümden yaş gelene kadar. Ama hergün gidip gelemem yani ki en son 2 ay önce felan gitmiştim galiba, hem sinirliydim, hem üzgün. Saatlerce bağıra bağıra küfrede küfrede ağladım sanırım
Rica ederim 👻
Olabildiğince hızlı bir şekilde bulunduğum ortamı terk ederim, engellenirse bu gitme isteğim, istenmeyen ve bana yakışmayacak şeyler yaşanıyor maalesef.
Cevap
2Cevap
sigara içerek ayda şarkı dinleyerek
astronot falansın galiba :D
Olaylar terbiyemi bozdu. S2erler ya diyip konuyu kapatıyorum
garip değil mi hemen nasıl konu kapanır ki
Sesim yükseliyor. İster istemez agresifleşiyorum. Bazen de ağlıyorum
dikkatimi dağıtacak şeyler yapıyorum başka şeylere odaklanıyorum
2 burundan peşpeşe nefes 5 saniye tut 1 derince soluma uçtu bitti gitti
Ağlayarak ve dua ederek.
Allah kabul etsin
Amin
Odaya geçiyorum ya da müzik dinliyorum
uyurum
uyanınca da devam eder diyorlar ediyor mu
hayir
Yalnız ve sessiz kalmaya çalışıyorum
ağlayarak
Yazı yazıyorum.
Ağlarım
Koşuya çıkıyorum
Ağlayarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?