Güncellemeler
+1 yıl
Keşke şu insanlarla yaşamaktansa ölsem daha iyi ama hala yaşıyorum🙂
Sanırım en son kahve içmeseydim dedim ve içtim
Afiyet olsun abi🙂
Pişman olacak bir şey yapmadım
Cevap
8Cevap
Birisini uygunsuz gördüm ve baktım. Sonra çok pişman oldum
3 hafta önce yemeyeceğim yemeği yedim ve 3 haftadır çok kötü üşüttüm artı ishalim bitmedi hala devam ediyor midem bulanıyor allahım kurtar beni
Umarım en kısa zamanda iyileşirsiniz
teşekkür ediyorum inş kardeşim
Rica ederim
Yapmıcam bi süre deyip yine yapmak 🤷♂️
Evli birine aşık olmak..
Keşke çocuk yapmasaydim hayat kalitem %80 yokoldu.
Az söylemişim düzeltme yapicam %98
Çocuğunuzun hayatı da umarım %98 yok olmamıştır.
Keske yapsaydım. O gün daha fazlasını
Hatırlamıyorum hacı
Yemek söyledim
Keşke o kızı *
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar