Erkekler trip atmaz görüşü çok saçma değil mi bir tek bana mı öyle geliyor?

Trip atmak dediğimiz eylem herhangi bir duruma kırıldığımız zaman tavır koymak değil midir? Yani erkekler de kırıldığı zaman tavır neden koymasın ki? Ha zaten trip kadın erkek herkes için saçma bir durum bence. Sosyal medyada çok denk geliyorum. Trip atan erkek vs. Sizce de öyle mi yoksa insanların trip atması normal bi şey mi?

Erkekler trip atmaz görüşü çok saçma değil mi bir tek bana mı öyle geliyor?
Cevapla