Ben bipolarim. Evet gercekten bipolarim bir sabah kalkiyorum berbat saldirgan oluyorum sonrasinda agliyorum insanlara yaptigim seylerden oturu ertesi sabah kalkiyorum off cok mukemmelim. Bugun de kendimi iyi hissetmiyorum cok yorgunum uzerimde bikmislik var okula gitmek istemiyorum yataktan cikmak istemiyorum sadece uyumak istiyorum buna usengeclik diyebilirsiniz ama oyle degil icim de garip bir huzun var.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Pozitif keyfim yerinde..
Her zaman ki gibi pozitifim 😄 aklıma şey geldi enerjiiiii 🤭
Iyyy
😀😀
Çok iyiyim, mutluyum, keyifliyim... Daha ne olsun 🌸
Ben neredeyse her sabah ve gündüz mutlu her gece daha düşük enerjiliyim
oldukça negatif ama pozitife çevirmek için çabalıyorum
Ben bipolarim. Evet gercekten bipolarim bir sabah kalkiyorum berbat saldirgan oluyorum sonrasinda agliyorum insanlara yaptigim seylerden oturu ertesi sabah kalkiyorum off cok mukemmelim. Bugun de kendimi iyi hissetmiyorum cok yorgunum uzerimde bikmislik var okula gitmek istemiyorum yataktan cikmak istemiyorum sadece uyumak istiyorum buna usengeclik diyebilirsiniz ama oyle degil icim de garip bir huzun var.
böyle :D
Vücudum negatif olmaya çalıştıkça ben kendime pozitiflik basıyorum nötrüm yani
Valla bilemedim kararsızım halen. Güneş doğmadan kalkmak o konuda çok zararlı bir eylem 😅
Erik gibiyim yine kütür kütür
Hep pozitif aslında ama …
Pozitif olduğunu hiç görmedim ki
Pozitif uyuşukluk bana göre değil
Negativ. Gece uyandirdilar.
Negatifim galiba ve yorgunum.
Hep pozitifim 😄🤘🏻
şu an bende bilmiyorum kendimi
Keyifli bir gün bugün 😃
10 saat uyumuşum harikayım bugun
İki gündür iyi gidiyor, bakalım.
Nötr negatif arası ndnf
Nötrüm
Aşırı pozitif.
Pozitif
Pozitif
her zaman pozitif
Nötralize
Negatif diyelim.
Negatif bugün
Standart
nezitif
Çetrefilli biraz
Pozitif.
Orta halli
nötr
Pozitif