Günaydın, oyuncak fiyatları niye bu kadar pahalı?

Parmağım kadar bir aksiyon figürünün fiyatı bile en az 3 basamaklı sayılardan oluşuyor. Bazen markette Marvel ve DC karakterlerinin aksiyon figürlerini görüyorum ve diğer ihtiyaçlarımı karşılamak zorunda olduğum için onları alamıyorum ve gözüm kalıyor, bu durum aşırı sinir bozucu ve de üzücü. Eve içimden ağlayarak dönüyorum her seferinde ama dışarıya belli etmemeye çalışıyorum. Daha tamamlamam gereken dinazor koleksiyonum var :/

Not: 22 yaşımdayım
Günaydın, oyuncak fiyatları niye bu kadar pahalı?
Cevapla