Bir bilmecem var arkadaşlar ben çözemedim🥴😂 Yemek yapmadan yapmış kadar yoruldum 😭😭 hatta yapsam bu kadar yorulmazdım😂
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Sen sinirlenme nunu. Ben senin yerine sinirlenirim. Sinir basar bana böyle durumda. Zaten sevmem zırt pırt her şeyin sorulmasını. Ara bul işte. 15-20 m² mutfak. Bulursun herhalde 😂 😂
Benim yerimede kırılır mısın? 🥺😪 Benim yerime kalbin bin parçaya bölünür mü😪 dicemde senin nunun seni üzmediki sen nerden bileceksin🤧🚬
Yahu trip gününe daha var. Yaylada çekmeyen internetimle yetişemem triplerine 🥺 köye inince atarsın olur mu nunucum 😇😇
Bir daha elinde görürsem o sigarayı çok fena olur 😡😡
Nunu mu o ney? 🤔
Yer yüzüne beş ay arayla düşen iki nu tanesi 🙄 ikisi birleşince nunu oluyor 🙄
Eminim öyledir sevgili sayın AKa.
Tarif alınca yemek yapanın becerisinden çıkıyor.
yemeğin tarifini veren yapmış oluyor🤣🤣
Onlar yapmış oluyor :D
O iki kişi hariç herkes 🤷♀️
Ama neden🥺
Çekme suyla değirmen dönmez 🤫
Maşallah bugünde çok haklı gördüm seni😎😂
Hakkımdan vazgeçtim beni azıcık haksız çıkarsana ya 😕🥹
Denemedim mi sanıyosun 🥺 ama yok olmuyor🥺 ille de hep haklı çıkıyosun😂
Deli bu diye şikayet etsen akıl hastahanesinde 3 5 sene geçirsem nolur ki sanki 🥹
Olmazzz🥺 bunca akıllının içinde deliye hasretiz🥺
Akıllı mı hani nerde 👀 yok yavrum onlar bizi delirtti zaten 😅
Akıllı işte hani kendini zeki sanan sansarlar varya işte onlar🙄 Hem adı üstünde akıl hastanesi aklı olmayanın işi yokki orada 😂
😂😂😂
O kadar haklı bir cümle kurdun ki pes ettim 🙌
🤜🤛🤗
🤗👭
Cevap verıyorum tencere
Ahahahahaha bunu hiç beklemiyordum 😂 amma aşırı mantıklı😂
Mantıklı mı o zaman cevabı değiştirelim 😂
Eee şey gogo ne kadar saçmalık varsa hepsi bana mantıklı geliyor😂
İşte aranılan tortiye ulaştık 😂 öyle değil mı zaten yanı olması gereken 😂
Aksi ne olabilir ki? 😂
Yine deli deli konuşuyoruz bak 🤭😂😂
Var mısın bir gün sacmalamadan konuşalım?
Ben yokum 😂
Ahahaha 😂 iddiaya sokup kaçıyor ya😂
Ben hiç yokum zaten olsamda başarılı olamam😂
Sen daha konu belirlemeden neyine diyorsun ya kız 😂😂
Sen onu kardeşime sor😂 iddia yarış seviyorum😂 bana yapamazsın de yapayım 😂😂
Şeyyy ama ortada ne üzerine iddia olduğu yoktu torti 😂😂
İnan hiç önemi yok😂 iddiasız bile iddiaya giriyorum yahu😎😎
Onu fark ettim hatta birebir şahit oldum Kahküllü 😂
Onu farkında olmadan yapmıştım🤭 Neden böyleyim yaa🥺😂
Bilmem , baksana sen bile bilmiyorsun 😂
Sek su içiyorum bu kafaya gelmek için 😂
Marka olarak mı sek? Bu detay önemli 😂
Ahahaha yok ya bildiğin çeşme suyu🤭
Emojıye bak hele ya 😂
O şey kahkaha atcam ama kendimi zor tutuyorum emocisi 😂
Bu saatlerde tutmana gerek yok gibi 🤔 gece tutmaz şimdi yutar klasık torti hareketi 😂
Nasılda biliyor 😂 çok ters insanım işte 😂 adam olmam ben yaa😂😂
Adam mı dur dur erkekler kadın oluyor sen tersini yapma 😂
Yok yok olmam dedim zaten 😂😂 ciddi erkeklerin dişil enerjileri bi yükselişte naz yapmalar falan filan hadi hayırlısı😂
Bi nazlar bir edalar bazıları baya baya güzel oluyor falan 😂 kime güvenecez ya biz 🥹
Kızları almadan yıkamak lazım diyolardı makyaj için ama erkoları napacaz bilmiyorum 😂😂 şaka maka bizden de güzel oluyolar 😂😂
Allah karsılastırmasın düşerim müşerim de sonra büyük hayalkırıklığı 🥹
Ahahaha ilk görüşte aşk, ilk görüşteki kabusa döner😂😂
İlk görüşte hoşlantıdır o kız aşk olsa başına ağrı girer
Aşk mı o ne ki🤔 hoşlantı diyolar ben çekim diyorum birileri elektrik diyor 😂 ne olduğu belli değil 😂
Yükselmek diyelim konu tatlıya bağlansın mı 🥹
Elektrik ne ya 😂
Yükselmek mi😂 yeni güncelleme getirdin olaya😂 elektirk alamadım diyorlar ya 😂 tornavidayla gidicem ben adamın kulağından bakıcam elektirk yoksa geri dönerim zaman kaybına gerek yok 😂😂😂
Hee ben öyle diyorum yükseldim falan 😂
Adamın kulagına da tornavida sokmazsın ya 😂
Kontrol kalemiydi o yaa tüh 😂
En azından arasında ki farkı biliyorsun Kahküllü 😂😂
az daha dalga geçerken dalga konusu oluyordum kıl payı kurtardım😂
Ucundan döndün bak. Prize tornavida soksana bi ne oluyor derdim 😂
Hayatımda 3 5 kere gördüm adını bile bilmem büyük bir şey😂
https://ibb.co/2sMgKVJ
Tornavida bu bak.
Bu iyiliğimi unutma memlekete gidersen eşe dosta akrabaya anlatırsın 😂
Ahahahaha 😂😂
Mala anlatır gibi anlatan koca yürekli insan😂 elbet sıra banada gelir 😂😂😂
Estağfiruke kız olur mu öyle şey 🥹
Olmaz mı🤔
Sıra sana gelir de mala anlatır gibi olmadı ya 🥹
Biliyorum ya takılıyorum😂😂 mesela
"olur mu öyle şey"i şimdi iki saat kim laf anlatacak diye okudum😂
Sıra bana gelir demenden cekındım yanlış anlama 😂😂😂
Ayyy gogo koyktun mu çen😂 yok yok şaka yaparmıyım öyle şey hiç😎😂
Allahım kesin yapacak kesin 🤦🏽♂️ açıklamama izin ver ama özelden 😂 bak yine yaptım 😂😂
Sen çözdün bu işi baya baya yapıyosun 😂 plaket filan verecekler bak yapmaaaaa 😂😂😂
Plaket mi olur olur letgo’da okuturuz 😂
Orası da çok troll yaa 😂 ürün koydum 100'e birkaç hafta durdu satılmadı, adamın biri 50 vereyim 100'e satamazsın dedi sinirlendim gidip 160 yaptım ve ertesi gün satıldı 😂😂😂
Ticari zeka bu işte 😂
Tamam seninle bu şifalı taş işine kesin giriyoruz.
Dükkan bakayım ben , net işlerini halledersin 😂
O iş bende 😎 aşk bilekliği, sevgi kolyesi, çalışkanlık bilekliği, burç, şifa bilekliği diye diye şeederim ben onları😂
Kategorize bile etmiş 😂😂 tamam oldu bu iş.
Hafta sonu çöp torbasını kap sahile gel 😂😂
Çöp torbasımı😂 olur olur ama bak ne kadar antin kuntin taş varsa özellikle onları alacağız 😂😂
Taşa benzemeyen ne kadar taş varsa işte öyle değil mi 😂
Bak nasılda biliyor😂 tamam ya çözdük bu işi 😂
Para makınesını ne zaman alırız? Benim için en önemli konu bu 😂
O niye ki🤔 haa yazın pervane gibi sayarak serinleriz diyosun olur olur 3 5 tane alalım ya anca sayar😂😂😂
Büyük düşün torti hemen o ne dedin 🥹 biz mi sayacaz ya da bir Suriyeli tutalım o saysın 😂😂
Ahahaha ya ben görmek istemiyorum 😭 rus tutalım o saysın😂😂😂😂😂
Rus mu şu sarı sarı olanlar 🥹 tamam tamam ben sayarım 😂
Ahahaha Esmer diye Suriyeli demedın inşallah yok hintli saysın😂 onlar full baya esmer😂
Bütün enkaz ülkeleri sayacaz galiba 😂
Ben milliyetçi adamım Türk olsun 😂😂
Gogo yaa ahahhaha😂 allah seni napmasın yaa😂
Milliyetçi oldu birden😂 tamam çingene olsun hem esmer hem türkiyeli😂😂😂😂
Ooo eğlenceli pozitif insanlar severim.
1 tane mi hakkım var 😂
1 tane alınca promosyon olarak onlar birden çoğalıyor zaten😂😂😂
Şeyyy torti biz mi saysak 🥹 ben bi tedirgin oldum da 😂
Banada mantıklı geldi birden bence de biz sayalım 😂
Sen sayarken ben🤭
youtube.com/shorts/yOzfjFnITG8?si=0XlZvYqaR-vfNYLi
Torti biz makıne alalım. Varlık içinde yokluk çekmek istemiyorum eminim sen de istemezsin 😂😂😂
para sayma makinesinde paraları sayarken ki esen rüzgar eşliğinde kayfemi içmek isterim 😂😂
Baya baya sen şu an atmosfer oluşturdun ama hakkındır 😂😂
Hiç zengin olmamışım biraz suyunu çikarayım dedim😂😂
Bende olmadım ki kader izin vermedi 🥹
Elinde şarap jakuzinden bu yorumu yaptığına daha çok inanıyorum nedense😂
Elimde şarap olmaz ya alkol kullanmam ki ben 🤔
Takıldığı detaya bak yaa😂 jakuzi doğru yaniiiii😭😭
Eeee nasıl oldun torti?
Detayı kes detayı 😎
İyi işte nolsun bende çıldırıyorum sinirden 😂😂 seni sormuyorum bile maalesef ki baya bayaaaa iyisin😭😂
Maalesef mi kız o kadar mı iyiyim 🤔 keşke benim de haberim olsa 😂
Aga bee🚬
Zengin tribi bile başka oluyor yaa😂 ev o kadar büyükki demekki kendinin kendinden bile haberi yok😂😂
Ev mi büyük kulübe de kalıyorum yazında belediye parkında 🥹
Bakingam sarayı dışında sana her şey kulube geliyor tabi 😂 belediye parkı he aynen😂 hatta yemeklerini aş evinden alıyosun Elite World aş evinden😂😂😂
Zengin ya sarayları nasıl biliyor bak 😂😂
Aş evinden yiyorum nasıl bildin? İftar çadırları favorim 😂
Elite world çok iyi ya 😂😂😂
Ahahha iyi bağladım ordan oraya😂 yahu zenginin malı fakirin çenesini yorarmış tabiki bilecem😂 iftar çadırı diyorum bak kamp çadırı değil kesin karıştırdı bak kesin😂😂
İftar çadırı gerçekten 🥹 yoksulluğumla hiç böyle dalga geçilmemişti 🥹
Valla dalga geçmicem doğru söyle😂 iftar çadırına gittin ama fakirlere yemek vermek için dimi😂
Şeyy ben hiç iftar çadırına girmedim Kahküllü 🥹
Benim yerime ihtiyacı olan yesin diye düşünürüm
Olması gereken o gogo🤔 o amaçla açılıyor o amaca kullanılmasada
Torti ben o zaman kaçayım şimdilik. Komşuları otogara bırakacam.
Görüşürüz kendine çok iyi bak çünkü ortak olacaz 😂
Ooo esenler mekan seni çağırıyooo😎😂
Ahaha tamamdır gogo👍 sende kendine iyi bak görüşürüz🖐
Eyvallah kahküllü denerim 😂
Karışma diyen yapmış oluyor 😂
Onlar yapmış oluyor
Birlikte yapılmış oluyor hshssh
Kim pişirdiyse o.