Hiç kimsenin umrunda olmadığımız bu yerde nasıl mutlu oluruz?

Yalnız, az para kazanan, günde 12 saat çalışan bir insan nasıl mutlu olabilir. Üç kuruş para için nefesin kokarak çalışmak?

Yazık değil mi insan yaşamına? Bunu sorgulamak da bir şeyi değiştirmiyor. Ama gerçekten bir umut var mı?

Hiç kimsenin umrunda olmadığımız bu yerde nasıl mutlu oluruz?
Cevapla