Gençlik yıllarımızda eğlenerek yaptığımız şeyler şimdi çok saçma geliyor gibi.

Benim bir anlayışım var o da sen ne zaman fark edeceksin beni bir bilsem..
Gençlik yıllarımızda eğlenerek yaptığımız şeyler şimdi çok saçma geliyor gibi.

Benim bir anlayışım var o da sen ne zaman fark edeceksin beni bir bilsem..
Benim genelde aynı devam ediyor.. eğlence anlayışım arkadaş ortamında eğlenmek oluyor ya da birlikte gezmek. kendim tek başıma da film dizi izlemek oyun oynamak bunları eğlenceli buldum her zaman.
Hiç eglence insanı olmamakla birlikte
Örnegn bir konsere gitmek hic ilgimi çeken bir şey olmadı
Ya da bir arkadas buluşması beni o kadar da heyecanlandırmadı
Benim eglence anlayısm her zaman diger insanlarn daha sıkıcı buldugu şeylerden ibaret
Örnegn kitaplarla vakit gecirmek sessizligi dinlemek bir bebeği sevebilmek ailemle tv keyfi yapmak bu gibi kucuk ama basit seyler benm en büyuk eglencelerimdir
İyi de hayat öyle bir şey değil her yaşı yapmalısın her yaşı denemelisin sonuna kadar gençlik demek zaten aptllık denemektir kısmen dememektir keşfetmektir saçmalamaktır ilerde pişman olacağına en azından içinde kalmıyor ben o gözle bakmıyorum açıkçası saçma gelmiyor demek ki o zaman öyleymiş diyorum
Cevap
0Cevap
Dalgalandık da durulduk 😅
Geçmiş olsun 😅
Mecazzz u know 😒
Hırsız, bb
bb benim tarzım 😃
Siz bye bye demeye devam 😒
İkisi de bana ait of ya 😒
En çok bana yakışıyorsa demek 😒
djsjs sus be
Eğlence anlayışım hiç değişmedi. Eskiden beni neler eğlendiriyorsa, şu an da onlar eğlendiriyor.
Yok hala aynı. Ergenken bile kaliteliymiş zevklerim.
Genelde aynı ufak tefek ruhumu dinlendiren şeylerden keyif alırım, aile arkadaş samimi sıcak ortamlar gibi hep böyleydi
Hep aynıydı. Olgunca eğlenirdim kaliteli zaman geçirirdim hâlâ da öyle
Fazlasıyla değişti bence artık daha sakin şeyleri seviyorum
Değişti yaş ilerledikce değişiyor :))
Hep aynı hiç değişmedi
Benim eğlencem parkta kola cips yemek
Eğlenemedim ki
Değişti yav.
Değişmedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?