
Meraksız olmak kötü mü ya 😂

Meraksız olmak kötü mü ya 😂
Ben meraklıyım biraz. Savaş ne olacak? Biden iki devletli barış şart demiş dün İsraile silah sevkiyati yaparken bugün neden öyle dedi? Arkasındaki sebep ne? Türkiye bu durumda nasıl pozisyon alacak? Rusya nasıl pozisyon alacak? Ortadogunun geleceği nasıl şekillenecek. şu an kafam bunlarla dolu. :)
Şu sıra merak ettiğim tek şey var oda insanların çoğu sahte bir şekilde mutlu olmuş gibi izlenim hissettiriyor ama eve dönünce veya sadece kendiyle başbaşa kalınca çok mutsuz. Sebebini bilmek istiyorum niçin hayatlarını huzurluca geçiremiyorlar? Nedir onları mutsuz eden şey? Niçin sigara ve alkol bağımlısı oluyorlar? Niçin her sigara tükettiklerinde derince dalıp gidiyorlar? Ne sebepten dolayı kendi öz sıkıntılarını bastırmak için kendilerini cinselliğe veriyorlar? Özünde niçin bu haldeler? Diye merak ediyorum...
Yanlış zamanlamadır belki. Huzurlu olmanın tadını bilmediğimiz için huzuru görünce kaçıyoruzdur. Mutlu olmak tatmin edecek kadar değildir de mutsuzlukla besleniyoruzdur. Aldığımız her karar doğru olmadığından belki bağımlılıklarımıza tutunup kendi dünyamıza çekiliyoruzdur...
Uzar gider aslında...
O kadar çok şeyi merak ediyorum ki aklımda hangisi vardı en son unuttum yahu 😂 ama şunu hatırlıyorum en son hatta iki gündür çok merak etttiğim bir konu "acaba insan sadece olumsuz bir anlamda mı haklı olabilir?"
Olumsuzlukları çektiğimiz için evet. Olumlu, pozitif şeyleri çok da istemiyoruz ki. Müptezel gibi negatifliklerle çevrili etrafımız 🤷♀️
Şu hain saldırılar son bulacak mı yoksa ortadoğuya hatta bize kadar sıçrayacak mı şerefsiz israilin yaptıkları. Neyse akşam sıra gecesinde gündem belli ki yine bu konu.
Cevap
7Cevap
Bugün ki merak konum yok maalesef...
Merak bize yüklenmemiş 😂 Merak değilde, "bu bilgiyi ben napayım şimdi?" kafasındayım🤔 ondan merak etmiyorum sanırım.
Yemin edebilirim bu düşünceye ama ispatlayamam 😂
Yok yok etme ben zaten biliyorum nerden diye sorma 😂😂
Bu bilgiyi ben napim demiyorsundur eminim 😂
Ahahhahah tövbe kız😂 demiyorum tabi
😂😂 tövbe hadi 😅
Merak etmiyorum bugün bişeyi hastayim bogazim sismis iyileseyim yeter ay öleyerum.
Geçmiş olsun
Sağol kuzum
En son zamanı merak ettim. Her ülkede zaman nasıl farklı işliyor ama orada yaşayanların takvimi ve saatleri aynı anda hareket ediyor?
Günlük merak edecek bir şeyi illa ki bulurum 😃
Bu gün merak ettiğim herhangi bir şey yok 😬
Prensesim nasıl oldu acaba onu merak ediyorum az sonra yanına giderim.
Hafta sonu çalışmamak nasıl bir his🥺 unuttum artık
Bugün maç ne olacak acaba
Aslinda bir sey merak etmiyorum su an, pek kotu defil herhalde.
Rica etsem bende sana bir sey danisabilir miyim
Buyur yaz buraya
Benim hoslandigim bi kiz var. Konusmuslugumuz yok ama uzaktan taniriz bir birimizi. Ben biraz belli edeyim diye baktigimda o bana hic bakmiyor hatta bir ara cok belli ederek baktim o kafasini diger tarafa cevirdi bana hic bakmadi, ama birkac gun once evde oturuyordum hic fark etmedim yoldan geciyormus aniden kafami kaldirdim bana bakiyordu sence neden boyle yapiyor? Birde baska bir zamanda da kulak hizasini dusun yani gorus alanimdan cikinca bana baktigini bir kere daha yakalamistim. Ama ben bakarken asla bana bakmiyor ben balkonda (giris kat) oluyorum o hep yoldan geciyor
Çekingendir belki 🤷♀️
Ya ama sevmiyor da olabilir demi.
İlgilenmiştir
Yani ne demek oluyor bu, ben anlayamadim
Sevgi aşk değildir ilgisini çekmişsindir zamanı falan vardır. Yaşadığın şeyleri bütün olarak sen görüyorsun.
Peki benden hoslanmiyor desek neden ben bakmayinca bakiyor, hoslaniyor desek neden ben bakinca bakmiyor
Çekingen dedim ya 🙄
Peki, tesekkur ederim
Saba yeterli gelmedi biliyorum ama rica ederim
Yoo yeterli, sonucta kisileri anlamak cok zor baksana ben yasadigim halde anlayamiyorum istekli mi isteksiz mi. Hayirlisi olsun. Sen yardim istegimi geri cevirmedin tesekkurler.
Aynen hayırlısı olsun inşallah. Gerçekten zor.
Bugun annesiyle evin onunden yine gectiler. Ben onu gordum ama o beni gormedi icerdeydim ben. Hic donupte eve bile bakmadi artik umutlanmayacagim bende
Bu konularda tavsiye verebilecek en son kişiyim 🤷♀️
Bjk yener mi acaba🤔 Ne diyorsun 😂
Kiminle oynuyor 🤔 yensin artık ya arada heycan versin bize de 😅
Hangi takımlısın
Belli olmamış mı
Bugünkü maçın kimle olduğunu bilmediğine göre 🤔
Takip etmemek ayrı bişey ama ya maç izleyebileceğim kimse yok 🤷♀️😂
Yazık sana, yalnız mısın sen 😂 Ayrıca, bugünkü maç büyük maç... BJK, GS'yi bugün yenerse Fenerbahçem de puan farkını açar 😂
Maç konusunda evet 🤷♀️😂 o zmana hayal kurmayın 😅 GS alır sanırım
Ne zaman ahirete gideceğim?
Hepimizin merak etmesi gereken bir şey bu. Teşekkürler.
Havaların ne zaman soğuyacağını merak ediyorum
Buralar soğuk geceleri 4 dereceye kadar düşüyor 😅
Biz daha pike ile yatıyoruz
Akdeniz bölgesinde misin 🥹
Evet
Sorun olmaz özel geldiyse cevaplamasaydın 🤦♀️
Merak ettiğim bir kaç şey var ama bana özel
Hiç bişeyi merak etmedim bugün ya 🤔
Sensin 😃
Bugün mü 😂 ayıp ediyorsun ya dilediğini sorabilirsin sen ☺️
Nasılsın adaş 😃😃
Elhamdülillah sen nasılsın 😄
İyiyim 😃
İyi ol her daim 😇
Sen de 😊
İnşallah 😊
Seni merak ettim 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?