İsminizin başına bir sıfat koymanız gerekse hangisini seçersiniz?


Parlak sıfatını ışıltılı olarak değiştirebilirsek onu seçtim. Şimdilerde parlak lafını başka yerlerde kullanmaya başlamış gençler 😄
Savaşçı olabilir... Çoğu konuda savaşçı bir ruhum var çünkü.
Cevap
19Cevap
Ben kullanıcı adımı koymak isterdim.. hatta şu an ki kullanıcı adımın aynısı olurdu.. benim için anlamı çok büyük çünkü.
Benim ismimin başında bir sıfat var usta not:( mutfak şefiyim)
Fotoya baktığımda ilk gördüğüm, ismimin de başında olan SERT olurdu. Hem sıfat hem soyisim
Gs koyardım ve maç başlıyorr
Hızlı, pratik ve çalışkan tam bana göre. 💯
Çılgın ya da psikopat olabilir hshsj
Doktoradan sonra gelen dr yeter kfklcşxşd
Dengesiz koymak isterdim
ismimin basina bisi konmasi ismime hakarettir.
Açık olurdu birde sessiz
Dengesiz
Sevimli olsun.. zira ölüyorum sevimlilikten.
Şen şakrak, deli 😂🤣
Acı diyelim
Nickim olurdu : ))
Agresif
Zor nagi olsun
Güçlü 😈
Kıskanç
Güçlü.
Umutsuz
Mesafeli
Hoş...
Yahşi cazibe 😂😂
Sevimli 😻
tatlı
Bilmem 😅
Esmer 😄
çevik
deli :)
Aşk böceği 🙂🍀🗝️
Abla Merve ben xper 3 olana kadar yazamıyorum haberin olsun hesabım gibip gidip geliyor
Anladım bi an önce xper 3 ol Merve 🙂❤️
Sağol abla.. Bi an sizleri kaybedicem diye çok korktum
Hayır tabiki canım benim 😘❤️
😊🥰😘
😍😘🥰☺️
Hizli
Koymam
Ne koyarsan koyayım uymadı
Orhan.. :))
Hamile
Temiz
Çalışkan
Çirkin emre
Deli
Çalışkan
Açık tatlı
Yıkık
İnatçı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar