Galiba bir sorunum var ben bulamlyorum sizce sıkntım ne benim?

Fiziksel olarak iyi olsamda piskolojik olarak iyi değilim Ailevi sıkntım yok Maddi sıkıntım yok sevgi Bakımdanda sıkıntım yok yani kimseyi sevmiyorum nede aşk acısı çekmiyorum Arkadaşlarımlada sıkıntım yoktu taki bu yazacaklarmı olana kadar yani genel olarak bi sıkıntım yok ama eskisi gibide enerjim yok dışarı çıkmıyorum konuşmuyorum bu yüzden arkadaşlarmla aram bozuldu ve şu an hiç bir arkadaşmlada konuşmuyorum evde oturub eskiyi özlüyorum eski hayatımı aslında eski hayataımı yeniden yaşamak varken beynim benden eskiyi özlememi istiyor ayrıca çalışmıyorumda tüm gün evde dizi/film izliyorum Annem ve kardeşlerimden başka kimseyle konuşmuyorum konuşasımda yok biraz asosyalimde konuşmak istesemde konu bulup konuşamıyotum geniş çevresi olan insanlarıda hep kıskanmışmda bir sürü arkadaşı olan insanları neyse konumuz bu değil benim sıkıntım ne sizce ben düşünüyorum bulamıyorum instagrama giriyorum çok sıkıcı geliyor tiktoka giriyorum her kes depresif daha çok bunalıyorum okuduğnuzdan anladığnız gibi sosyelleşmiyorum hiç neden böyle oldum bilmiyorum ben genelde mutlu bir insan olmasamda yani normal ne mutlu ne mutsuz bir insanım ama enerjiktim hep guler yüzlü insandım şimdi olamıyorum eskiyi özlüyorum benim sıkıntım ne neden böyle oldum sorunum ne?
Galiba bir sorunum var ben bulamlyorum sizce sıkntım ne benim?
Cevapla