İnsanlar kendi i neden vazgeçilmez sanıyor?

yani geziyoruz eğleniyoruz derdimizi paylaşıyoruz hoşlarına gitmeyen bir tavır oluyor pat konuşma kesiliyor sonea nie yazmıon felan diye yazıp arıolar gerçekten kendilerini bu kadar önemli kılan ne benim duygu düşüncemi umursamayan benim fikirlerime saygı duymayan bir insanla ne kadar vakit geçirirsem geçireyim asla ona mesaj atmam yazmam yani ne bu tavırlar sonra sen değiştin lafları yapıyorlar hayır değişmedim sadace kendimi senden çok önemsiyorum en önemli önceliğim kendimim yani siz nasıl düşünüyosunuz
İnsanlar kendi i neden vazgeçilmez sanıyor?
Cevapla