Yapılan iyiliğin karşılığı beklenmez dimi , iyi bir insan? İyi insan beklemez ya kötü olan? Karşılık Bekleyen Kötü müdür?

Yapılan iyiliğin karşılığı beklenmez dimi , iyi bir insan? İyi insan beklemez ya kötü olan? Karşılık Bekleyen Kötü müdür?
Yapılan iyiliğin karşılığı beklenmez dimi , iyi bir insan? İyi insan beklemez ya kötü olan? Karşılık Bekleyen Kötü müdür?
Cevapla