Güncellemeler
+1 yıl
Benim için hepsi aynı zaten genel olarak.
Uzaylı muamelesi yapıyorum ben sevmediğim insanlara. Sokakta görsem uzaylı görmüş gibi yolumu değiştiririm. Öyle söyleyeyim...
Benim için uzaylılar kadar değerleri yok. Bana bulaşmasınlarda ne halt yerse yesinler.
Yok sayarım tanımlamam
En iyisi bence
Cevap
2Cevap
egolu insanlar.. Tanima bile gerek duymuyorum
Tanima bile gerek duymuyorum
Olabilir.
Ben iyilik perisiysem onlar şeyyyytann
Öylemi dersin
Iyi kalpli biriyim onlar kötü olduğu için anlaşamam
Ne güzel iyi kalpli insanları severim.
Beş para etmez diyerek
Başımızın belasıda diyebiliriz
Ucube
Birde bizi sevmeyenlere soralım ne derler acaba?
Boktan
Benim içinde öyle
Tanımlamaya gerek duymam.
Kibir
Kibir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar