Sanaldakilere her bilgimi yalan söylüyorum. KANDIRIP KEKLİYORUM. sizce doğrumu yapıyorum?

ismimi bile herkese yalan söylüyorum. çünkü saçma sapan sitelerden bilgilerime ulaşabilirler. hayali biri yaratıp milleti kekliyorum.:D bazen de üzülüyorum. çünkü içlerinde iyi insanlar da var. sizce yanlış mı yapıyorum

Sanaldakilere her bilgimi yalan söylüyorum. KANDIRIP KEKLİYORUM. sizce doğrumu yapıyorum?
Cevapla