En sonun da iş yerindeki melek yüzlü şeytan kadından intikamımı aldım sizce iyi mi yaptım?

önce bu kadına geçen patronun şoförüne telefonunu verdiği için ayar verdim rezil ettim, sonra da bugün normalde benle geç geleceğini haberleşmesi gerekirken haberleşmediği için patronun yanında ayar verdim, sizce iyi mi yaptım, acaba tam ayar vrebildim mi onu da bilmiyorum?

En sonun da iş yerindeki melek yüzlü şeytan kadından intikamımı aldım sizce iyi mi yaptım?
Cevapla