Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Ben sadece samimi olduğum değer verdiğim kişiyi merak eder ve dinlerim ama herkese dert anlatmıyorum ya da hayallerimden bahsetmiyorum hatta şu sıralar kendimden bahsetmek bile bana zor geliyor :)
Vallahi kimseyi hayallerini de sormuyorum hayallerini de dinlemiyorum kim ne yaparsa yapsın bana ne milletin hayalinden hayal diye bir şeye de inanmam Ben gerçeklerle yüzleşirim
Herkese her şey anlatılmıyor. Bende anlatmam. Sayılı insan vardır çevremde değer verdiğim onlar bilirse bilir. Onun dışında herkesin hayaline saygı duyarım anlatırsa dinlerim tabi
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Ortamlarda insanlara hayallerinizden bahseden taraf mısınız yoksa herkese hayallerini sorup dinleyen taraf mısınız 😃?