En çok nerde huzurlu hissedersiniz? Herkese Hayırlı Sabahlar 👋


Kendimi iyi hissettiğim bir yer yok maalesef.. genelde parka gittiğim zaman açık hava da temiz hava aldığım zaman özellikle de geceleri hava serinken.. bazen huzurlu olurum o kadar.. gecenin sessizliği dışında bana huzur veren yok
Hayırlı sabahlar
👋😇
İşteyken iyiyim ben ya. Evde bir halsizlik çöküyor 😀
Odam, evim, deniz kenarları.
Cevap
19Cevap
Kendimi en çok zirve de huzurlu hissediyorum.
Karadeniz'in 2200 rakımli bulutların arasında güneş doğumunu izlerken.
Her insanın kendini huzurlu bulduğu bir yer vardır benimki de böyle işte😊
Huzur bulduğum her zamanki gibi doğa ve guvercinlerimin yani
Kuaför koltuğu ya oturcam ya önümde biri oturacak ✂️🤔
Kendimi iyi hissettiğim yer yalnız kaldığım her yer
odamda yalnız oldugum zamanlar geceleri etraf sakinken yalnız yurudugum anlar
Insanın kendini en mutlu hissettigi an olan her yer olur benim için.
Deniz kenarı ama sesiz biyer olacak ve ormanda sehir ya da deniz manzarili tek olacak sadece oraları izleyerek huzurlu hissediyorum
Yatağımm çıkmadığım sürece
Yatağımdayken aşırı huzurluyum
Öyle bir yer bulamadım henüz
Hayırlı sabahlar
🤍🤍🤍🤍
Oda.
Okulun tiyatro salonu
bahçem
senin kolların (çok hoş oldu)
Yatağım
özeldeen yazarmısınn
Islak kaygan ve dar bi yerde çok iyi hissediyorum
Evim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?