Anlamaya çalışırdım eskiden... Olmayana üzülüp çare arardım. Artık hiç birşeye tahammülüm yok... Nasıl isterseniz öyle olsun. Ben boşverdim... 😏🥳

Anlamaya çalışırdım eskiden... Olmayana üzülüp çare arardım. Artık hiç birşeye tahammülüm yok... Nasıl isterseniz öyle olsun. Ben boşverdim... 😏🥳

Soruya geç geldim ama evet keyfim yerinde💅 biz çünkü çok özel ve güzeliz shhs bu arada sitede görüş ve içeriklerini beğendiğim sınırlı ender insanlardan birisin💖
Çok teşekkür ederim... 🥳 Mutlu ettin 😚🥰
İstek atacaktım da utandım dhsh
Niye utanıyorsun. At bende sana atarım geçer o his hemencik 😀
Attım gitti 😂
Geçti dimi 😀
Hahahahs evet
Cevap
8Cevap
İyi akşamlar keyfimi kimse kaçıramaz benim.. hayat keyfimi kaçırıyor.. ama beni çekemeyenlere inat keyfim çok iyi :D :D
Kimseye inat değil zaten yerinde, bozulmaz. Çünkü;
He anladık ikide bir atma şunu. 😀
İkna olduk tamam 😂😂
Hahahahah😂😂
Keyfimi kaçıranlara inat edersem onlara hayatımda yer vermiş olurum jsnff
Keyifle maç istiyorum, kimseye bir inadım yok, keyfimin yerinde olmasını çekemeyen de çatlasın, ne yapayım 😂
Kimi takım kazandı çok fazla yerine geldi. Depoları fullledik.
Evet yerinde. Kimsenin keyfimi kacirmasina izin vermiyorum vermeyeceğim.
Yerinde
Keyfim ve kahyası oldukça iyi.
Eh..
İyi olmaya çalısıyorum.
Bende boşverdim. Yalanlarıyla devam etsinler
İyiyim şükür
yerinde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?