Ben yemek yapmayı seven, kitap okuyan, müzik dinleyen, resim çizen biriyim
Karşı tarafta da benim kriterlerim usttekiler dışında tarzı güzel olsun, aldatmasın, sapık vs olmasın. Sizin nasıl?
Ben yemek yapmayı seven, kitap okuyan, müzik dinleyen, resim çizen biriyim
Karşı tarafta da benim kriterlerim usttekiler dışında tarzı güzel olsun, aldatmasın, sapık vs olmasın. Sizin nasıl?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
ben aşk beklerim sadece. ve eğlenceli olgun olmasını
Aldattım. "sapık" kriterin ne bilmiyorum ama s.. kmek için kızlara yürüdüm falan.
Kendimi öve ek CV tadında bişiyler yazardım da, çok saçma kriterlerin sanki jdjdjd
Saçma derken evet sana göre saçma olabilir. Bende senin gibi insanları sevmiyorum işte napalim. Bana hareketlerin gerçekten rezil geliyo kusura bakma
Kafanızda bi erkek idealize ediyorsunuz, ama öyle bi erkek yok. Olmasına da gerek yok.
Öyle bi erkek yok derken?
İstersen bilmeden konuşma çevremde böyle kişiler var ve onlarla arkadaşız zaten. Bu senin kendi düşüncen yani olmasına gerek yok çok saçma bişey inan ki. Ben senin sapıklığına bişey demiyorum sende bana karışma
Yok karışmıyorum, haddim değil. Sadece erkekleri tanıman gerektiğini düşünüyorum
Saygıdeğer hanımefendiler beni sevmezler ben de sevilmemeyi sevip herkese sevdiğiyle mutluluklar dilerim. 😊 Benim de tarzım budur. 😊
Neden sevmezler peki
Genelde kaslı uzun boylu ve zengin beyler seviliyor. Ben zengin de değilim kaslı da uzun boylu da... 😊
Aga be🥲
Teşekkürler 😊
🙂❤️
👋😊
Kumral renkli gözlü en az 1.70 boy eğlenceli enerjik pek bir şey istemiyorum 😎
Jxjxmx şaşırdım doğrusu genelde erkekler 1.70 kızları sevmiyor sen böyle diyince
Sevemezler çünkü boyları yetmiyor
Doğru olabilir. Ama artık pek kısa erkeklere rastlamiyorum. Herkes 1.80 üstü
Yok be millet kısa genelde