
Acaba hangi hallerime s@lakmışım diye güleceğim 🤔😂

Acaba hangi hallerime s@lakmışım diye güleceğim 🤔😂
Açıkçası şu anki benden çok memnun değilim kendimi haklı görüp çevremdeki birçok insanı kırdım birçok insanı kaybettim bazen gereksiz kıskançlıklar gereksiz fesatlıklar yaparak hayatımdaki insanların kalbini kırdım, bunu törpülemek için elimden geleni yapıyorum bir anlık öfke bir anlık sinir bazen bir anlık parlamalarla çevremdeki insanları kendimden uzaklaştırarak ve çevremdeki insanları kendimden uzaklaştırmakla beraber nefret ettirme boyutuna gelmeyi başarmış bulunuyorum.
Tabii aslında içinde bir kötülük yok sadece bir anlık patlamalar olabiliyor ama bu patlamalar daha sonra insanların benden uzaklaşmasına ve benim de pişmanlık yaşamama neden olabiliyor o yüzden kendimle ilgili bunu törpülemeden kendimden memnunum diyemem özeleştiri yapmayı da her zaman çok seviyorum.
Şu anki halimden memnumum evet.. Gelecekteki beni ben de merak ediyorum.. Yine memnun olacağımı umut ediyorum..
Sağ ol..
Sen de sağ ol
Memnun değilim desem çarpılırım.
Bundan on yıl sonra nerede nasıl olurum bilmiyorum.
Teşekkür ederim, günaydın
Günaydın, rica ederim
Cevap
9Cevap
Ben kendimden memnunum ama hayatımdan memnun değilim hiç
Şu anki benden kısmen memnunum. Gelecekti merak ettiğim şeyleri çok. O yüzden bende kalsın.
Teşekkür ederim yine de 🙂
Rica ederim 😊
Hayır onu başarıya ulaştırmanın yollarını arıyorum.
Kolay gelsin şimdiden
Değilim. Gelecekte neler yapacağımı merak ediyorum.
Ben kendimden memnunum 😵💫
Belli 🙄
Sen memnun değilsin galiba (kendinden) 🙄
Memnunum hatta muhteşemim.
😂
😒
Muhteşem güneş var havada 🙄
Çarpılma o havada gölgede gez
İnce mi giyiniyorum 🙄
boş ver 😅
şu an ki kendimden pek memnun değilim.
Nedeni var mı?
Çok nedeni var maalesef
Şu an ki benden hiç ama hiç memnun değilim
Neden?
Sen yapacağını yapmışsın zaten kendine kızma 🤷♀️
Değilim ileriside karanlık
şu an ki halimden memnunum iyi ki böyleyim
İdare ediyoz
Memnun değilim
evett memnunum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?