Kişilik & Karakter Kendinizi bir cümle ile tanımlayacak olsaydınız bu ne olurdu? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 31 Yapay Zekaya Sor Kendinizi bir cümle ile tanımlayacak olsaydınız bu ne olurdu? Güncellemeler+1 yıl Süper soru ✨ Esra_bayram teşekkür ederim 🌷 Kendinizi bir cümle ile tanımlayacak olsaydınız bu ne olurdu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. Hiçlik derdim sadece 1 0 Yorumla
Mean-i-Dakik Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl "Bir avuç toprak, biraz da suyum benNeyimle övüneyim işte buyum ben"YUNUS EMRE 1 0 Yorumla
SaKalLI_MuVaHhidd Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Mütevazı kişilere karşı daha mütevazı, kibirli kişilere karşı daha kibirli. 1 0 Yorumla
IvarTheBoneless7 Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 98% +1 yıl Ne istediğimi , ne istemediğimi bilmeyen kararsız herifin tekiyim 1 0 Yorumla
duygusalprofil Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 993 cevap paylaştı. "ne istemediğini biliyor ama ne istediğini bilmiyor" 1 0 Yorumla
VadidekiZambaklar Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Dışı gamsız bir güzelİçinde bir çocuk ağlayan şeker 1 0 Yorumla
SADECEYASINN Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 95% +1 yıl Kafasına göre, bir günü bir gününü tutmaz 2 0 Yorumla
Selinselin01 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Berbat kelimesi yeterli sanırım 7 4 Yorumla Çılgın_-_Adam-_-35 +1 yıl Neden Yorumla Selinselin01 +1 yıl @Çılgın_-_Adam-_-35 çünkü hayat b*k gibi Yorumla Çılgın_-_Adam-_-35 +1 yıl Ne oldu anlatmak dertleşmek istersen yaz ve orası biraz öyle Yorumla Çılgın_-_Adam-_-35 +1 yıl @selinselin01 Yorumla
bayrakmerve27 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 92% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı. İyi insan 1 0 Yorumla
FısFısOdaSpreyi Takip Et Master Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı. Uykucu 1 0 Yorumla
THATMAN Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı. Umursamaz 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Hiçlik derdim sadece
"Bir avuç toprak, biraz da suyum ben
Neyimle övüneyim işte buyum ben"
YUNUS EMRE
Mütevazı kişilere karşı daha mütevazı, kibirli kişilere karşı daha kibirli.
Ne istediğimi , ne istemediğimi bilmeyen kararsız herifin tekiyim
"ne istemediğini biliyor ama ne istediğini bilmiyor"
Dışı gamsız bir güzel
İçinde bir çocuk ağlayan şeker
Kafasına göre, bir günü bir gününü tutmaz
Yıkılsa da kalkmasını bilen biriyim
Zeki hemde çok zeki
Sıradan beceriksizin tekiyim 😃😃
Berbat kelimesi yeterli sanırım
Neden
@Çılgın_-_Adam-_-35 çünkü hayat b*k gibi
Ne oldu anlatmak dertleşmek istersen yaz ve orası biraz öyle
@selinselin01
Varoluştaki en değerli varlık.
Deli dana 😁
İyi insan
Redline
Depresif
Hayat seninle güzel 🍓
Asabi 🤣
Uykucu
Umursamaz
Hiç...
Kendim