Güncellemeler
+1 yıl
Kimsenin hayatında dönüm noktam budur dediği büyük bir olay olmadı?
Herkesin hayatında bir dönüm noktası vardır. O anda kendini kabul etmelisin. O artık ileride olacağın değildir. Olduğun ve olacağın budur. Sen bunu anlayamayacak kadar gençsin. Hâlâ oluşmaktasın. Daha olmamışsın. Belki? Belki değil. Kesin öyle. ? Peki eğer insan o... dönüm noktasını fark etmezse ne olur? O zaman diğerlerine benzersin. Çok az insan fark eder bu anı. Ve ona göre hareket eder...
Birkaç ay önce hayatımın dönüm noktasıydı ama bunu burada yazmak istemiyorum.
Babamın vefatıyla
Allah gani gani rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah kardeşim 😞
Amin cümlemizden
Cevap
2Cevap
Doğmak oldu sadece
Doğduktan sonra bi dünya var doğunca başladı say say bitmez 😃🍀🗝️
Biter elbet herşeyin bir sonu vardır.
8. sınıfta yaşadığım bir olay ve sonraki sürçte aşık olmam hayatımdaki dönüm noktalarım oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar