Artık karşı cinsle konuşmak istemiyorum, iyi mi yapıyorum?

Artık gerçekten kimseye cevap vermek istemiyorum, yazınca moralim bozuluyor kendimi kötü hissediyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Eskiden hiç konuşmuyordum 1,2 yıldır arada bir konuştuğum oluyor ama artık istemiyorum
Artık karşı cinsle konuşmak istemiyorum, iyi mi yapıyorum?
Cevapla