Güncellemeler
+1 yıl
Eskiden hiç konuşmuyordum 1,2 yıldır arada bir konuştuğum oluyor ama artık istemiyorum
Ben de konuşmak istemiyorum çok sıkıcılar zaten her konuyu cinselliğe getiriyorlar iticiler
En iyisi boş ver çok yoruyorlar insanı gerçekten
Cevap
6Cevap
Niye moralin bozuluyor , bir de nereye kadar konuşmayacaksın ki?
Bir de aklıma feminizmden atılan kadın geldi şimdi 😂😂😂😂
Çünkü insanlar hiç samimi değil ve yorulduğunu hissediyorsun bencede öyle yap konuşmak için mücadele etmek istemeyen biriyle muhatap olma
Haklisin degmeyecek çok var hayirlisi olsun
yazma kafan rahat olsun:)
Bende ayni karari verdim
Ben yazdım sandim
Haklısnız
Ee konuşma
Doğru.
Çok haklısın
Bende 🙈
Sebep
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar