♾️ Sizce bu hayatta sürekli egolu olan yağcılık yapan, ve insanlara karşı kibirli davranan kişiler kazanabilir mi? genellikle bu tür insanların kazandığını ya da övüldüğünü görüyorum. Sanki iyi niyetli ve mütevazi insanlar kaybediyor gibi.

♾️ Sizce bu hayatta sürekli egolu olan yağcılık yapan, ve insanlara karşı kibirli davranan kişiler kazanabilir mi? genellikle bu tür insanların kazandığını ya da övüldüğünü görüyorum. Sanki iyi niyetli ve mütevazi insanlar kaybediyor gibi.

Onlar insanlığını kaybediyor aslında, içten içe de mutsuzluk yaşıyorlar, başkalarını mutsuz ederek besleniyorlar. Egosu tavan yapmış kişiler, burnu havada, milleti küçük gören kişiler mutlu olamaz, sadece mutlu olduğunu zanneder ya da mutluluk rolü yapar, kibirli kişiler en başta insan biriktirmez, çevresinde olan kişiler de ya makamından, ya popülerliğinden ötürü, ya da kendilerinde var olan eksikliklerden ötürü yanlarında olur, yoksa kibirli kişiler hakiki anlamda çevrelerinde insan biriktirmez.
Yağcılar kazanıyor evet, çünkü insanlar yağcı kişileri sever, kendilerini pohpohlayan, kuklaları, maşaları sever, emrine amade kişileri severler, onlar da aslında kazançlı çıkmıyor, kazanıyor gibi görünüyorlar lakin kazançlı değiller, kendi özgürlüklerini satıyorlar çünkü, kendi duygularını satıyorlar, kazançlı çıkmak uğruna laf a
altında eziliyorlar.
İçten içe düşmanlık besledikleri kişilere sırf güçlü diye, kişisel çıkarlarından ötürü yalakalık yapan kişiler sadece kazanmış gibi görünür, kukla olan kişiler sahiden mutlu olamaz, laf altında ezildikçe sinir krizleri geçirirler kendi kendilerine, çünkü onlar kendilerini satmış zavallı yaratıklardır, aslında dışardan bakıldığında kazanmış gibi görünen lakin içten içe kayıplar yaşayan bayağı kişilerdir.
Kazanıyor gibi gözüküyorlar ama bunun sonu yalnızlık. Çevresindeki herkesi tek tek kaybedecekler kimsenin kimseye tahammülü olmadığı bir zamanda yaşıyoruz.
Ego ve kibir; ezik ve kompleksli insanların kendi acizliklerini gizleme yöntemidir. Bu tür insanlar her daim kaybetmeye mahkumlardır...
Teşekkür ederim barışçım...😄🥳🌺
Rica ederim ablam.. :D 🥳🌺 bu arada seni takip etsem sen de eder misin 1 ama şansımı deneyim :D @acid_qeenn
Edebilirsin tabiki barışçım...😄🥳
Sende eder misin peki abla.. :D 🥳
Ben takip olayında sıtkımı sıyırdım barışçım, böyle de iyi...😌🌺
Anladım abla teşekkür ederim.. 🌺☺️
Rica ederim ablacım yanlış anlaşılmasın bunun egoyla ya da baika bişeyle alâkası yok bu şekilde anlaşılmak istemem...😌🌺
Hayır tabi ki de abla aksine çok mütevazi ve güzel kalpli birisin.. 🌺🤗 iyi ki tanımışım diyorum
Güzel bakan güzel görür barışçım sende öylesin, teşekkür ederim...😌🌺🥳
Rica ederim abla gerçekler ☺️🌺🥳
Günün sonunda kazananlar onlar olmuyor bence
Teşekkür ederim 🌺
Rica ederim 🌸
Cevap
23Cevap
İyiler kazandıkları ile övünmedikleri için hep kötüler kazanıyor gibi geliyor. Yani iyilerde kazanıyor..
Ne yaptıkları ile zerre ilgilenmiyorum. Kibirlerinde boğulup egoları ile takılabilirler 😅
Kazandıklarını sanırlar gadası
Ama gel gör ki perdenin arkası hiçte öyle değildir
Başlarını yastığa koydukları an mutsuz olduklarını hissederler
Düzenli uyku durumları hiç olmaz
Bahsettiğin insanlar kısa vadede yüksek yerlere gelebiliyor çünkü kendi reklamlarını iyi yapıyorlar. Dürüst, alçakgönüllü, efendi insanlar yeni bir işe girilirken akla gelen ilk insanlar olur çünkü reklamcı egoist kişilerin yaptığı iş çok daha vasattır. Uzun vadede iyiler hep kazanır.
Kanka bahsetmiş olduğun belirtilere sahip kişiler hep kazanıyor. Soruyu bu hayatta kimler kazanır yazıp o belirtileri yazsan cuk oturur. Senin benim gibi düzgün olan ya da olmaya çalışan insanlar hep kaybetmeye mahkumdur. Saygılar...
Evet aynen dediğin gibi kardeşim kesinlikle doğru söylüyorsun bunu da en çok kendimden iyi biliyorum hatta millete daha da şirin bile gözükebiliyor bu mahluklar...
Kazanamazlar. Çünkü günün sonunda pişman olacaklar. İnsanlar hep sorgulayacak, bu egolu veya kibirli insanların gerçekten böyle olduğunu düşünmüyorum. Altında yatan bir sebep vardır bana göre.
Egolu ve kibirli insanlar ancak bu dünyada kazanabilir evet.. Ve bu benim zerre umurumda değil. Tanrı'nın katında zerre kötülüğün dahi cezası olacaktır. İçim çok rahat bu yüzden 🍀
Sadece onlar kazanıyor iyi niyetli insanların kimse kıymetini bilmiyor ama böyle insanları herkes seviyor
Doğru yerde doğru kişiye karşı mütevazı ve iyi, doğru yerde doğru kişiye karşı egolu ve kibirli olmak benim tercihim🍀🗝️
Nispeten kazanmış gibi oluyorlar. Sonra Godzilla gibi birisine denk geldiklerinde Dünyanın kaç bucak olduğunu anlıyorlar. 😎
Ülkediki insan kalitesi düştükçe dozunu arttırarak devam ediyorlar. Kazandıklarını sanıyorlar ama kaybeden onlar olcak
Evet kazanıyor. Hayatın garip, şakacı bir Adalet anlayışı var. İki kere iki her zaman dört etmiyor
Hep onlar kazanıyor kuzum egolu kibirli olacaksın bu hayatta yoksa eziyorlar. Sen ezeceksin ki görsünler
Onu bilmiyorum, ama bu hayatta kötüler her zaman kazanır...
Kazandigini sanar Ama Kazanamaz.
Kazanır ama kazandığı gibi de kaybetmesi bir olur
Mümkün değil. Para, şöhret kazanabilirler, hayatı kazanmalarına imkan yok.
Kaybetmeye mahkumlardır aslında ama gerçek şu ki maalesef iyiler kaybediyor...
Hep öyle tipler kazanıyor zaten biz kaybediyoruz...
Hayır aksine kaybetmeye mahkumdurlar..
Zaten öyle kötü kalpliler kazanıyor her zaman
Kazanır ama kazanmasıyla kaybetmesi bir olur kazandigi para kaybettiği insanlar ve sevdikleri olur
Ben egolu ve narsist biriyim bundan da çok keyif alıyorum ama insanları aşağılamadan olması gerekiyor bazen dozu kaçıyor çıtırdan suçlu hissediyorum.
Yerinde ve zamanında olursa işe yarıyor..
Tam olarak kazanan genelde onlar oluyor :))
Kazanır
Çevremde kazananı görmedim daha
Onlar Kazanıyorlar zaten
İnsanları öyle görmüyorum
Kazanamaz. Egolu insanları kimse sevmez.
maalesef öyle arkadaşım
Kazanmamalı nefret ederim o tiplerden
Öyle bir kazanırlar ki hem de
Hep onlar kazanıyor aşko
Bu tür insanlar sadece anı kazanır.
Sadece kazandıklarını zannederler.
Kazanmasın o tipler
kazanmış sanar yalnızdırlar
Kazanır net
Asla
Kazanır
Kazanamaz
Tabikide hayir
kazanabilir maalesef
Evet
kazanamaz
Kazanamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?