Kişilik & Karakter Mükemmeli mi bekliyorsunuz yoksa ana odaklanıp tadını mı çıkarıyorsunuz? rapunzely Takip Et Yoda Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Mükemmeli mi bekliyorsunuz yoksa ana odaklanıp tadını mi çıkarıyorsunuz? Mükemmeli mi bekliyorsunuz yoksa ana odaklanıp tadını mı çıkarıyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
вуηαяcσѕ Takip Et FenomenMentor Yaş: 38 +1 yıl Mükemmeli beklersek bu hayatta işimiz var. Olanı yaşamak en sağlıklısı. 0 1 Yorumla вуηαяcσѕ +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
Sharlock1 Takip Et Xper 7 Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl O ana odaklanıp tadını çıkartıyorum, tabiki tadını çıkardıktan sonra daha güzel bir an varsa ona gidiyorum. 1 4 Yorumla rapunzely +1 yıl Umarım hayatınızda hep güzellikler sizi bulur. Yorumla Sharlock1 +1 yıl Teşekkür ederim, insanlarla içiçe olmadığım için biraz kafam rahat, daha çok dağ zirvelerinde günbatımı izlemek bir fincan ateş de çay keyfi emin olun değiyor bütün zahmete Yorumla rapunzely +1 yıl Ne kadar güzel çocuk olmasa bizde eşimle kamp yapma gibi etkinlikler yapmak istiyoruz ama maalesef çocukla zor Yorumla Sharlock1 +1 yıl Kamp olmasa çocuğu bırakabileceğiniz bir yer olsa günübirlik yapabilirsiniz Yorumla
kalbisükûn Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 98% +1 yıl Kusursuzu bekleyen çok bekler. An'a odaklanmak lazım. 1 0 Yorumla
yasayanbjri Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı. Ana odaklanip tadını çıkarmak en iyisi bana göre. 1 0 Yorumla
_snow_ Takip Et Master Yaş: 43 , eic 73% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı. bişey beklemiyorum 0 0 Yorumla
En İyi Cevaplar