Asansördeki tüm etiketlerin köşesini çıkartmaya çalışmışlar. Niye ki? 🤣
#Tersy
#Tersy
Aslında genelde bu durum apartman dairelerinde hep yaşanıyor Bizim apartmanda da bir keresinde asansörün aynısını uyarı yazısı yapıştırmışlardı adamlar gitmiş uyarı yazısını kavlatmis hayır yani bundan nasıl bir zevk alıyorlar bilmiyorum ama demek ki bu da bir hastalık ,😂
Kalıntısız çıkarabilşrsem. Elimden silikın çıkarıyor uş gibi rahatlama hissediyorum, ya da havalı naylon patlattığımdaki hazzı ya da kakın bir hissi hissediyorum🙂
Eşimin öyle bir huyu vardı ama tabi evdeki eşyalarla sınırlı bir durumdu bu.
Asansörde bunun yapılması rahatsızlık göstergesi olur bence.
Cevap
6Cevap
Evet var tabi ki de :D :D
Bazen olur yaparım gadası
😅
Çok severim, terapi gibi 😂 Annem de hep der ne zararı var da yüzüyorsun diye😂
Eğer sonrasında iz kalacağını biliyorsam asla ellemem.
Hiç affetmem 😂
Normalde ortadan mı çıkarmak gerekiyor ki?
Mantıklı
Çocuktur bunu yapan..
Hiç öyle acayipliklerim yok çok şükür
eğer iz kalcağını anlıyorsam dokunmam
yok gerek duymam
Yok nefret ederim
Öyle bir huyum yok.
Hayır yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?