
Hiçbir şey açıklamadan gitmek mi, sorumluluk alıp dürüstçe konuşmak mı?
Kararsızım..

Hiçbir şey açıklamadan gitmek mi, sorumluluk alıp dürüstçe konuşmak mı?
Kararsızım..
Ben neden çıkarttığıma göre karar veririm. eğer bir hatası varsa çok büyük bir hata zaten bunu bileceği için açıklama yağma gereği duymam ben.. yani zaten o noktaya geldiyse açıklama bile yapmadan direk silerdim.. ama eğer o kadar büyük hatası yoksa açıklardım neden hayatımdan çıkarttığımı ona
Bugüne kadar dost, arkadaş veya yaren kimseyi hayatımdan çıkarmayı sevmedim. Çünkü zaten zor hayatıma insan alan biriyim. Hiç açıklama gereği duymadım. Giden de ya sessiz gitti ya da kendine göre açıklama işte. :) Hayatı tekrar kazanıyoruz onun için sil baştan olmaz kolay hayatımda. Yoksa hayatım yapmacık durur.
Cevap
13Cevap
Hayatımdan çıkarmaya karar verdiysem zaten bu evreye gelene kadar bir sürü açıklama yapmışımdır. O dikkate almamıştır ben de sessizce uzaklaşırım daha fazla yormam kendimi
Söylerim tabi eksikleri yanlış huylarını bilmeli ama tabi uygun bir şekilde en büyük kusur bir şey demeden çekip gitmektir
Her insan bir aciklamayi hak eder.. ne olursa olsun.
Yaparım dinlemek istemezse de kendi bilir
Ufak bir açıklama yapabilirim
Tabii ki yaparım.. Hakkı var çünkü buna..
Nezaketen bir bilgilendirme hakkı olmali
yaparım iyice anlatır baktım olmadı silerim
Evet açıklama yaparım
Yaparım tek cümleyle
Evet yapabilirim kim olduğuna bağlı tabi.
Kesinlikle konuşmak.
Yaparım aklında soru işareti kalmamalı
Evet, saygı gostermezsen saygı goremezsin
2si olmalı
Elbette
Bir aciklamayi hakediyorsa evt
Yaparım
Yapmam 👁️👁️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?