Çok teşekkür ederim hepinize <3
Gecenizi daha güzel geçirmek için neler yaparsınız?
Çok teşekkür ederim hepinize <3

Afiyet olsun kuzum. Sevgilim dediğim insan için dilek dileyip günlük tutuyorum. Ve derslerimin son tekrarlarini yapıyorum. Bunlar geceme huzur ve keyif katıyor ama en güzeli de sevdiğim insanı hayal etmek...
Afiyet bal şeker ve güzel hayaller olsun bebetom <3
Teşekkürler 💗🌸
Ben şarkı dinliyorum bir de kahve içiyorum bunlar az da olsa iyi geliyor.. bunun dışında Sigara da çok severim :D ama tavsiye etmem afiyet olsunnn <3
Sana da afiyet olsun Baykuşum <3
Teşekkürler <3
Film 🎥 müzik 🎶 bir şeyler yudumlamak için bahçeye çıkarım vs
🤗👌🏻
🙏🏻 :))
Teşekkür ederim canım✨
rica ederim 💢
Cevap
6Cevap
şu an Yıldız Tilbe ye sardım.. bir şarkısını sarar sara dinleyip duruyorum
Balkona çıktım kahvem ve sodam ile.
Film ve dizi seyretmek..
şu an podcast dinliyorum bazen klasik müzik
Bir şey yapmıyorum
Loş bir ışık ve o an canımın istediği içecek
Müzik ve KS.
<3 abla sona nokta koyma ya çok ciddi oluyor 🥺🧐
Kafam bozuk emoji koyasım yok.
Konuşmak ister misin
Sağol canım benim 🧡 sessizlik daha iyi..
Sen bilirsin canımcım
Herkes emoji mi yağdırıyo ki Merve🙂
Anlamadım.. bir şey demedim, moralin bozuk diye uzatmak istemedim şu an sadece. Emojiye gelirsek ben başkalarıyla kıyaslamadım senin benim bildiğim halinle kıyasladım bir an.
Neyse tamam ben susayım.. Emoji koyasım yok cidden. Atar yapmanın da alemi yok. Akşamın güzel geçsin 🧚
Olabilir koymak istemeyebilirsin.. Senin de inşallah canım <3
Sağol anlayışın için teşekkürler ❤️🦋
Rica ederim <3
❤️🦋
Uyurum 😃💤💤💤
Hiç bişey yapmıyorumki
dizi izlerim
Uyurum
Müzik dinkşyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?