Kısmetsizliğim, şanssızlığım ve kara bahtımla ne yapacağım?

29 yaşındayım hiç sevgilim olmadı. Nerde kalem kürek adamlar var onlar çıktı karşıma.

Aile desen ağır muhafazakar ve baskıcı. Kızılcık şerbetindeki aile bile Modern kalır. Ne bir erkekle cafe oturmuslugum ne de el ele diz dize bakismisligim var.

Bu yaşıma rağmen adam akıllı iş tecrübem yok, 1 yıldır işsizdim yeni buldum iş.

Babam rahatsız hem kafadan hem de fiziksel.

Bir tane oturup çay içeceğim arkadaşım yok.

Kısaca böyle hayatın muck..

Kısmetsizliğim, şanssızlığım ve kara bahtımla ne yapacağım?
Cevapla