Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Hayır ben mutsuzum ve bu tamamen dış dünyadan bağımsız bir şekilde.. yani diğer insanların yaşadığı şeylerden değil ama kendi hayatım kötü olduğu için mutsuzum. daha kötüsü de düzelmeyeceğini düşünüyorum 🍀
Evet bu çok mantıklı geldi bana. Yaşamak istediğimiz hayata ulaşmak için çabalamak belki o yolda tökezlemek bizi yorar ve öfkeli depresif bir hale girebiliriz