Sadece hayata tutunacak bir dal arıyorsun bence o ama tuttuğun dalında sağlam olmasını bekliyorsun, yani kopup elinde kalmasın hepimiz bunu istemez miyiz zaten.
Herkes ister ama gerçekten bulabilen çok çok çok azdır. Sahte dostluklar yalan sevgiler basmış dünyayı ve ben onları istemiyorum. Adaletsizlik yolsuzluk diz boyu. Ben onları da istemiyorum. Ekonomik şartlar işsizlik eğitim sistemine hiç girmiyorum zaten. Bu yüzden hayal kurmamayı günü kurtarmayı tercih ediyorum
Tam benim kafamdasın aslında, yarına çıkarsam düşünürüz birşeyler, çıkmazsam zaten daha iyi. Bir hayalim yok, bir ümidim yok değer veren hiç düşünmüyorum zaten. Günü kurtarma fikri en iyi seçenek.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hayallerim yok.. hayallerimi yakanların dünyasının yanması dileği ile...
Yaktım bende artık ne bir hayalim ne bir beklentim var
Herkesin hayalleri vardır
Benim yokk
Vardır ya da sönmüştür
Söndü sanırım 😒😔
Yeniden yeşermesi için Dua edeceğim güzel kardeşim 🤲🏻🙂
Teşekürler ederim 🙏🏻😇 Allah razı olsun 🤲🌹
Amin Cümlemizden İNŞALLAH 🤲🏻🙂
hayallerim yok küçükken yaktım onları ben
Yeni umut dolu hayaller kurup o hayallere kavuşman dileğiyle ablacım
seninde kardeşim ama artık yeni hayallere gerek kalmadı yaşıyorum şu an
Siyah poşetteler
Atacak mısın yoksa tekrar kullanmak için mi bekletiyorsun
Çöp hepsi
Anladım. Umarım daha iyi hayallerin olur.
Sanırım hayal kurma yetimi kaybettim
Hayal gücü olmadan bir insan yaşayamaz bizi hayata tutan zaten bir hayallerimiz yeni umut dolu hayaller.
O zaman desene ben yaşamıyorum
Sadece hayata tutunacak bir dal arıyorsun bence o ama tuttuğun dalında sağlam olmasını bekliyorsun, yani kopup elinde kalmasın hepimiz bunu istemez miyiz zaten.
Herkes ister ama gerçekten bulabilen çok çok çok azdır. Sahte dostluklar yalan sevgiler basmış dünyayı ve ben onları istemiyorum. Adaletsizlik yolsuzluk diz boyu. Ben onları da istemiyorum. Ekonomik şartlar işsizlik eğitim sistemine hiç girmiyorum zaten. Bu yüzden hayal kurmamayı günü kurtarmayı tercih ediyorum
Tam benim kafamdasın aslında, yarına çıkarsam düşünürüz birşeyler, çıkmazsam zaten daha iyi. Bir hayalim yok, bir ümidim yok değer veren hiç düşünmüyorum zaten. Günü kurtarma fikri en iyi seçenek.
En mantıklısı bence böyle olması
Öyle Teşekkürler yorum için 🙏🏻😇