Siz sevdiğiniz kişilere karşı ne kadar sabırlısınız?

Merhaba! B sevdiğim ve gerçekten değer verdiğim insanlar söz konusu olunca gayet sakin nazik hoşgorüllü ve sabırlıyımdır cok dayanırım kendi içimde kırılsamda afederim çabalarım ama bir radeye kadar sonrası hüsran direkt soğurum ve uzaklaşıp yoluma bakarım hayatıma dewam ederim kaldığım yerden sonra o insan önüme dünyaları da serse ben bir kez kafamda bitirmişsem kararımdan asla geri dönmem ve pişman olmam buda en güzel huyumdur asla intikam almam benim için en büyük intikam o kişiyi gerçekten hayatımdan atıp yoluma bakmaktır.. peki ya sizin düşünceleriniz nelerdir? 😊

Siz sevdiğiniz kişilere karşı ne kadar sabırlısınız?
Cevapla