
İnsanların daha çok dertlerinimi dinlersiniz yoksa dertlerinizimi dinletirsiniz

İnsanların daha çok dertlerinimi dinlersiniz yoksa dertlerinizimi dinletirsiniz
bu ara anlatan tarafım canım
Ben dinlerim
Cevap
2Cevap
ikisi de değilim.
Dert dinlemeyi de anlatmayı da ben kendi icimde öğütürüm... bunu öğrendim...
Dinleme konusunda daha iyiyim sanırım.
Dinleyen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar