Sevmeyeni, nankörleri, kötü davrananı çıkarıyor musunuz hayatınızdan.
Ben bu aralar yapıyorum valla iyi geldi baya kirlenmiş hayatım..
Sevmeyeni, nankörleri, kötü davrananı çıkarıyor musunuz hayatınızdan.
Ben bu aralar yapıyorum valla iyi geldi baya kirlenmiş hayatım..
Şimdi bende buna benzer paylaşım yaptım
Ve senin paylaşımın önüme çıktı
1yıl önce paylaşmışsın
Yüreğine sağlık
Çünkü her türlü temizlik şartt
Uzun zamandır hayatımı kirleten bir birey vardı ne kadar iki yüzlü olduğunu hayatımdan çıkardıktan sonra daha net gördüm. Bazen insanların sizin hakkınızda ne düşündüklerini hayatınızdan çıkardığınızda daha açık ve net görürsünüz sırf bu yüzden bile temizlik şart.
teşekkür ederiz
Akrabaları boydan boya sildim nerdeyse.
Cevap
12Cevap
Evet her zaman yapıyorum ama kimse yok zaten hayatımda şu an..
Bahar , kış , yaz.. her mevsim postalarım öylelerini
Sonbahar temizliği yaparım, ağaçların kuru yaprakları döktüğü gibi gereksiz kişileri etrafımdan uzaklaştırırım
Özellikle nankörleri çıkarıyorum ve hayatım boyunca hiçbir nankörü bir daha hayatıma sokmicam olmasına nankörlük yapmasına izin vermicem
O tip insanlari bahara birakmam aninda cikaririm. Zaten parmakla sayilicak dostlarim vardir.
maalesef be abla 😅 bizimkiler yüzünden görünmeyen yerlerde ki yerleri bile temizliyoruz. 😅
Hayatımda kim varmış ki çıkarma lüksüm olacakmış bir de
neyse ben hastaneye. İyi akşamlar
Bir daha istek atmam
Gerekli gereksiz insanlar duruyorlar
Bazan yapmak gerekir
yapmam gerekiyor,
Hayatıma pek insan almam.
Benim gibisin
Kezzapla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?