Erkekler mi yoksa kızlar mı daha çok tiyatrocu?

Güncellemeler
+1 yıl
dünyanın en objektif insanı olarak bu işin kızı erkeği yok diyip oyumu kızlardan yana kullanıyorum evet kızlar daha tiyatrocudur
Erkekler mi yoksa kızlar mı daha çok tiyatrocu?
Cevapla