Türk erkeklerindeki aşağılık kompleksinin sebebi ne?

18 yaşında bi kız olarak bile fark ettiğim bir komplekse sahip çoğu. Ben şahsen dış görünüş olarak da beğenilen gayet güzel fizikli bi kızım, dışarı çıktığımda sokakta bile bi sürü güzel kızla karşılaşıyorum ama hayatimda yakışıklı, uzun boylu, düzgün bi erkeği en fazla 3 kez görmüşümdür. Türk kızını her fırsatta aşağılayan tipler de tahmin edebileceğiniz gibi ölüm çirkinliğinde, çoğu kısa boylu, fiziksiz, görüntü kirliliği tipler ve üstüne kompleksli, özgüvensizler. d Ben mesela kısa boylu bi erkek tercih etmem ilişkide gayet normal bir şey. Aynı şekilde bi erkek de şişman bi kızla birlikte olmak istemez ama kısa boylu tercih etmiyoruz diye lafı da biz yiyoruz ahahhaa. Türk erkeklerinin kendini biraz geliştirmesi gerek ya artık. Kızlar niye böyle bunlar?

Türk erkeklerindeki aşağılık kompleksinin sebebi ne?
Cevapla