♾️ Yıllar geçtikçe neleri biriktirdiniz hayatınızda, veya sizden neler çalındı neleri yitirdiniz veya artık önemsemiyorsunuz

♾️ Yıllar geçtikçe neleri biriktirdiniz hayatınızda, veya sizden neler çalındı neleri yitirdiniz veya artık önemsemiyorsunuz

Yitirmeyi, kaybetmeyi, eksilmeyi sevmiyorum.. Daha doğrusu bunları bilinçli yapmamayı tercih ediyorum.. Duygu da olabilir bu, kişi de..
Vazgeçmeyi iyi bilirim ama..
Çokça duygular birikti, aynı oranda da vazgeçildi bazılarından..
Nicelik olarak azaldım, nitelik olarak arttım..
Kazandıklarım kaybettiklerime değdi diyebiliriz. Her türlü insana denk geldik tek tek çıkardık sonra hayatımızdan. Ben bir çoğunu kayıp olarak görmüyorum. Ne umudumu, ne inancımı kaybettim nede kendime olan saygımı. En önemlisi bunlar bence. Çok gereksiz insanlar vardı onlar anca zamanımı çaldı bu sebepten ötürü insanlara istedikleri zamanı yaratamayınca artık pek önemsemiyorum. Yanında olmak isteyen oluyor zaten gerisi fazlalık.
Teşekkür ederim kuzuşş 🥳
Rica ederim prenses 🥳✌️
Sağlığım çalındı. Artık ne aşka ne ilişkiye ne evliliğe nede bir kariyer hevesim kalmadı. Herkes çok sahte ve çıkarcı böyle bir toplumda ne kariyer ne aşk ne evlilik nede bir çocuk istiyorum.! Nede doğru düzgün bir dostum var. Kendi hayalimde kurduğum fantezilerle yaşıyorum.
Günlerimi biriktirdim, zamanımı kaybettim..
Rica ederim 🦋
Cevap
19Cevap
Bilgiyi, insanları tanımayı, bir duruş sahibi olmayı, herkese ne kadar değer vermem gerektiğini, gerçekçi olmayı öğretti.
İçimdeki insan sevgisini, umursamayi, korkularımı, hayalperestliğimi alıp götürdü...
Çok şey yaşadım. Kafamı dinliyorum...
Hayatım dışında Kaybedecek bir şeyim yok... Artık insanları çok iyi tanıyorum. Kimin ne olduğunu zaman sana öyle bir gösteriyor ki sahnenin perdesinin açılması gibi adeta.
Bazen kaybediyoruz bazen kazanıyoruz şimdi dönüp baktığımda kaybettiğimi düşündüğüm çok şeyin bana kazanç olduğunu anladım.. Aslında ben hep kazandim gözüyle bakıyorum tecrübe ettim. Bilgim ve tecrübem arttı
Kaybettikleri bazen kazançları oluyor insanın. Sen kaybettim diye ah vah ederken aslından o insanlardan ya da şeylerden koruyordur Allah seni. Önemsemiyorum yani artık. Giden gider gelene hoş geldin
Karakterimi, gücümü ve ruhumdaki tutkuyu biriktirdim.. Ben kazananım asıl benim yoluma çıkanlar kaybedenler, ben azmim ve inadımla neşemi birleştirir ve hayallerimden vazgeçmem. İdealist bi hayalperestim her daim. Macerayı ve zaferleri çok severim😎
Anılar biriktirdim, arkadaşlar biriktirdim, çevremi genişlettim, ama bir o kadar da hayallerimi yitirdim, sevdiğim insanları kaybettim. Güvendiğin insanları kaybettim mesela...
#bribón 🙏🏻🌹
Biriktirdiğim tecrübe bilgi gelişim eğitim ve bazı özel insanlar
kaybettiklerim tahammülüm sabrım hislerim belkide
Bir şey kaybetmedim çok şükür şu an istediğim şeyler yaklaşmaya ulaşmaya başladım Allah daha da arttırsın 😊
insanlar güzel ve kötü anılar biriktirmeme sebep oldu. ben artık bu yüzden bazı şeyleri umursamıyorum..
Yıllar içinde hem güzel hem kötü anılar biriktirdim diyebilirim. Neler kaybettim, eski neşemi. Eski dostluklar.
Her kaybım bir kazancım oldu her kayıpta bişeyler öğrendim sonunda
Aldığım tecrübeler birikti dağ oldu hatta. kaybedilen en güzel zamanlarımdi🤞🏻
Yeni tecrübeler, yeni arkadaşlar edindim kaybettiğim birşeyse olmadı
Bir süredir kırgınlık biriktirmişim ve bugün sabah patladığını farkettim :)
Acıları biriktirdik mutluluğumuzu masumiyetimizi kaybettik
hiçbir şey biriktiremedim herşeyimi de kaybediyorum günden güne...
Kaybedip ders çıkardıklarimiz kazandiklarimiza referans oldu diyelim...
Valla tecrübe biriktirdim sağlığımı yavaş yavaş kaybediyorum.
Kazancım olsa olsa tecrübelerim olurdu, kaybım ise yakınlarım ve ümitlerim ve zamandır.
tecrübe biriktirdim, insanlara karşı umudumu sıfırladım
Yıllar içinde insanlara guvenilmemesini öğrendim yalan çıkar dostluklarını öğrendim
Tecrübe biriktirdim
Yıllar içinde yeni arkadaşlarım oldu ve bazı eski arkadaşlarımı kaybettim. Çok iyi anlaşanlardık
Acılar biriktirip ömrümü kaybettim.
Çok insan kaybettim çok ders aldım.
İçimde patlamaya hazır bir volkan biriktirdim😄
Kaybim da cok kazanç da
Bazi kayiplar kazançtir
Kaybettiler, kaybetmedim.. tecrübe kazandım.
Kumbaramdaki paralarimi
Anı biriktirdim insan kaybettim
başkalarını kaybedip kendimi kazandım
Kazancım kaybımdan fazla bundan eminim
Buna cevap vermek icin iyice üdşünmek lazim tabi
Say say bitmez hiç biri
Gğnlerimi biriktirdim dostlarımı kaybettim
Para
Bir canım kaldı onu da alsınlar
Ders aldım
Açıkçası hayatım boyunca hiç hesap etmedim
Gençliğim
Uzun hikâye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?