Güno, günoo🌞
Benim kocaman sarılan bir kucağa ve kahveye ihtiyacım varmış

Güno, günoo🌞
Benim kocaman sarılan bir kucağa ve kahveye ihtiyacım varmış

İlkkanın kahve sahnesi geldi aklıma 😂
https://www.youtube.com/embed/BKra5kRl1fwAhsjsjsd çok güzel oldu
Cevap
16Cevap
Günaydın sigara ve kahveye ihtiyaç duyuyorum çünkü bu ikili olmadan kendime gelemiyorum nedense...
Saatimin maşallahı uyandırına kadar kolumda titriyor
Ay rezalet bi şey. Dürtüp duruyor ha bire sjdjd
Sabahları beni hiçbir şey uyandıramıyor ve gergin oluyorum, bir saat kendi halimde bırakmaları lazım beni soru falan da sormasınlar.
Bir şeye ihtiyacım yok direkt saatim geldi mi kalkarım 😄
Hiç bir şeye ihtiyacım yok. Kendi kendime uyanıyorum.
Hiç bir şeye. Otomatik çalan müzik beni uyandırıyor :D
Spora ihtiyaç duyuyorum vücut ısındıkça uyku da kayboluyor zaten
Kahveye ihtiyacım oluyor veya duşa girmeye ihtiyacım oluyor.
Çay iyi geliyor mis gibi kokusuyla ayılıyorum 😌
Hiçbir şey faydasız.. :/
Tek çare uyumak da neyse..
Uyanabilmek için uyuymaya ihtiyaç var, haklısın..
Yüzümü yıkamaya
Çalışan biriyim erken kalkıp erkenden kendime gelmek için demli çay ve bir sigara içmek uyku modundan beni ayırıyor
Çay sigara 😊
Hiç bişeye direk dinç kalkıyorum zaten uykuyu seven biri değilim
Duble bir Türk kahvesi…
20 dakikalık sitcom kendime getiriyor
Valla kendi kendime ayılıyorum ben😬
saatin on kere calmasi sart )
Alarmin olacakti )
Elimi yüzümü yıkamaya ve telefona
Aslında hiç birşeye çabuk ayılıyorum
Bana da iyi demlenmiş bir americano lütfen
öyle şeylere gerek duymuyorum
Alarm kurmaya
Kahveye
Rock muzik
Kahve.
Sadece kahveye
tunaydın
Duş..
Öpücük en d
Kesinlikle kahve. Kahve icmeden asla uyanamam
Hiçbir şeye
saat yeterli
Şınav
opucuge
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?