KS canlar herkese selamlar son dönemde kendinizi nasıl hissediyorsunuz?


Yıkım kararına itirazı istenmiş bina gibiyim. Halledecez.
Ayni ben gibi ne güzel özetlediniz😑
Ben her zmn mutsuzum
Cevap
9Cevap
Kafam çok rahat
Ne kadar gereksiz insan varsa ayırdım yollarımı
Bu reçeteyi doktor yazmaz ama sanada tavsiye ederim
Çok yorgun hissediyorum.
genel olarak keyifsizim
stresli hissediyorum sadece
Mutsuz
Uzun dönemdir hissizim
İyiyim
aşırı mutsuz
Bu aralar mutsuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar