Bazı insanlar ihanet edip hiçbir şey olmamış gibi yanımıza gelip neden dost gibi takılır?

Bazı insanlar ihanet edip hiçbir şey olmamış gibi yanımıza gelip neden dost gibi takılır?

Üniversite yıllarımda bir arkadaş vardı, birbirimize o kadar iyiliğimiz olmasına rağmen, yüze gülüp arkadan iş çeviren İhanet eden biriydi. Başkaları da onun arabozuculuğundan ve ikiyüzlülüğünden dert yanıyordu. Yıllar sonra bir de utanmadan “ne yaptım da konuşmuyorsun dostum.” diyor 😂 Düşünüyorum da bir insan neden bu kadar dengesiz olur, aklım almıyor?

Bazı insanlar ihanet edip hiçbir şey olmamış gibi yanımıza gelip neden dost gibi takılır?
Cevapla