Günaydın ☺️ musmutlu bir gününüz olsun…. Huzur kokan bir gün olsun

Günaydın ☺️ musmutlu bir gününüz olsun…. Huzur kokan bir gün olsun

ihtiyaç duyar insan. ama kimsenin gelmeyeceğini biliyorsa o zaman güçlü olmak zorunda kalır. bu da yorar insanı. bazen bırakıvermek bazen sırtlanmak gerekir.
Aslında yalnız kalmak bazen huzur ama birisine ihtiyaç duymasakta birilerinin yaptıklarına ihtiyaç olunca mağara adamı gibi yalnız kalamıyoruz eğer bir adaya düşmemişsek.
Cevap
16Cevap
Günaydın.. 😄 Yay burcu farkı işte.. Her ne olursa olsun tek başına her işin üstesinden gelir kimseye de tenezzül etmez.. 😅
Aynen.. 😅 Burnumuz yere düşse gururumuzdan kimseden istemeyiz.. 😂
Amin canım inşallah.. 😂😂🤣
Maddi güce sahip olmak güzel şahsen paraya tapan biri değilim ama bu zamanda kimseye yük olmadan yaşamak güven veriyor insana.
Hep böyle olduk zaten huzurun asıl nedeni kimseye ihtiyaç duymadan kendi kendinle mutlu olmayı becerebilmek değil mi zaten
tek başıma hlletmeye çalışıyorum da arada insan saçı okşansın istiyor
yorucu hem de çok
Huzur verir çünkü insanlardan zarar gördüm iyilikten ötürü. Az insan az dert
yorar cünkü bazen ihtiyac duydugum kisilerde oluyo
Koç burcu olarak bende kimseye kolay kolay eyvallah etmem. Az insan çok huzur
Kimseye muhtaç olmadan bu hayatı yaşayamazsın
Aslında ikiside bedenen yoruyor ama mental olarak huzur veriyor. "Ben Efsaneyim"
Huzur veriyor kesinlikle, özellikle birilerine muhtaç olanların sıkıntılarını gördükçe
Birilerine ihtiyaç duymamak iyi gelir ama insanım sonuçta Allah mecbur bırakmasın.
aha ben Yay :) tek başıma daha kolay yapıyorum işlerimi
ihtiyaç duymak değil ki yol uzun meşakkatli insan bir dost arıyor
Yorabilir. İnsan dağ gibiyim der ama insan insana muhtaçtır.
Huzur ve mutluluk getirir bana insanın kendi kendine yetebilmesi en değerli şey
Huzur verir. Bir başkasına ihtiyaç duymadan, başka insanlardan bir şey beklemeden yaşamak en güzeli. Beklentiler yorar insanı.🌸
Yalnızlık huzur diyodum. Yaş ilerleyince insan yanında biri olsun istiyor
Benim burcum ve yazana katılıyorum.
Anlamadım dersem vay mal demezsin değil mı? 🥹
Huzurlu hissettirir
Bazen yoruyor bazen huzur veriyor.
Huzur verir ki o huzurla yaşıyorum
Her şey tamam da tek başına sevişilmiyor.
Huzur verir
Huzur veriyor 🙏
Huzur
Yorucu
Huzur veriyor artık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?