Hayatında kımse yokken bır kızın ceyızını tamamlaması normal mı?

Bana anormal geldi dereyı görmeden paçayı sıvamak gıbı. sızın fıkrınız ne?
Hayatında kımse yokken bır kızın ceyızını tamamlaması normal mı?
Cevapla