Evde yalnız kalmaktan hoşlanır mısınız yoksa bu sizi ürkütür mü?

Evde yalnız kalmaktan hoşlanır mısınız yoksa bu sizi ürkütür mü?

Eğer annem bana ACAYİP GÜRÜLTÜLÜ etkisin yapmasaydı ev ortalama olurdu. En büyük sabır testim onun dırdırını doğduğumdan beri çekmem oldu. O evde olmadığı zamanlar ev ÇOK SESSİZ olduğundan paranoyak oldum lan.
Bazen hoşuma gider bazen ürkütücü.
Duvara tablolar güzel giderdi. Korkuluğu da cam yerine demirle tavana asmak ve merdivenleri de ahşap yapıp duvara gömüp ucuyormus hissi güzel olurdu
Hayır aksine evde tek başına olmak bana çok daha fazla huzur veriyor.
Hoşuma gidebiliyor zaman zaman
Teşekkür ederim bebişko 😅🩵
Rica ederim güzellikkk 🌸
Cevap
25Cevap
Ben çok severim zaten ileride de tek yaşamayı düşünüyorum yaşarsam. @MasalliaPolatova sende fenomen olsana :D
Aman yok be fenomen olunca her gün soru sor görüş yap ben o kadar aktif bi insan diilim 😄
@masalliapolatova Anlıyorum :D yakışırdı sana ondan dedim
Teşekkür ederim ☺️
Rica ederim 🦋
Geceleri sanırım korkarım gündüzleri en sevdiğim şey bu
Bende de geceye kadar bi şey yok ama gece olunca hafiften bir huzursuzluk çöküyor içime
Kesinlikle ses diyarın lavaboya kalkamam vs 😅
Ben onlardan diil ya hırsız falan girerse, karşılaşırsam falan naparım diye korkuyorum ben daha çok yoksa inden cinden korkmam 😄
Ben korkuyorum ya 😅 hırsız için her yeri kaparım tamam
Keşke öyle olsa 😄 bir kez öyle bir durum yaşadığım için yalnız olduğumda en korktuğum şey o. Açık bi toplu iğne ucu kadar bile yer yoktu ama lanet olası girmiş eve
Ayy neyse ki bir şey olmamış 😪 yaşadığın için seni en çok o etkilemiş demek ki
Çok şükür odama girmedi bende polis arkadaşıma mesaj attım, yakalandı ama ömrümden bi 20 yıl gitmişti o gün. Umarım kimsenin başına gelmez çok korkutucuydu...
Umarım gelmez gerçekten de etkileyici bir şey
Korkmam, aksine tek başına zaman geçirmeyi seviyorum.
Ben evde tek başıma olmak için sol bacağımı veririm 😄
Neden korkacağım ki ben tek başımda ormanlık bölgede ( yatmaya yer vardı) çok kaldım
Favori zaman dilim! Yalnız kaldığımda eğlendiğim kadar kimseyle eğlenmedim
Hoşuma gidiyor seviyorum arada sırada yalnızlık gerek.
Saat 5e kadar yalnız olmak güzel sonrası korkutuyor
Aksine aşırı severim yalnızlık seviyorum genelde
Ben evde yalnızım mesela neden korkar ki insan istediğini yapabilirsin sadece ev sana ait.
Ürkütücü değil huzur verici geliyor tam tersi
Korkutmaz ama sıkar. Zamanla boğulmaya başlarsın :)
2 sene önce 15 gün evde tek kaldım aşşırı huzurluydu.
Severim yalnız kalmayı..
Evet daha rahat oluyorum
Geceleri biraz korkutucu oluyor
Ben seviyorum
Tek başıma vakit geçirmeyi severim. Hiç korkutmaz.
Hep tek başımayım alıştım ki
Yalnız yaşıyorum ve hoşuma gidiyor
Bayılırım..
Çok hoşuma gidiyor keşke hep yalnız yaşasam
En sevdiğim harika Bi sey
Severim. Korkacak ne var ki.
kalmıştım bir sıkıntı olmadı korkmadım
Niye korkayım hoşuma gider sessiz sakin ev 😄
Ev benim evim değil galiba
Yalnızlığı severim hoşuma gider
korktuğumu hatırlamıyorum hiç
Yalnızlık ve özgürlük her zaman iyidir
Hoşuma gider.
Korkutmaz niye korkutsun?
Bayılırım
Hep yalnizim ve seviyorum
korkmam
Severim ben
Sıkar ya
çok severim
Hep tekim :D
Gider
Korkutur
ben çok seviyorum sakinlik oluyor
Korkarım
Hoşuma gider
Hoşuma gidiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?