Evet size göre erkeğin erkek gibi olması anlamına gelen karakter özellikleri nelerdir
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Zeki, kültürlü, aklı başında, yerine göre davranmayı bilen, ince düşünebilen, ne istediğini bilen biri olması.
Çocuk gibi davranan, ne istediğini bilmeyen, sürekli mızmızlanan şikayet eden, tutarsız davranan tipler asla tercihim olmaz
Ama bunlar bizim için de geçerli... bu özellikler kızlara da maskülenlik katar mı?
Ben doğru erkek tanımını değil de erkeksilik katan karakter özelliklerini sordum mesela ince düşünebilmek birine maskülenlik erkeksilik katar mı?
Erkeksilik katar mı bilmem ama saygı ve takdir edilme katacağı kesin. Kimse sürekli kaba saba sığ düşünen insanlarla yorulmaktan hoşlanmıyor
Üstünde otorite kurması kabalık mıdır
Bana göre karşısındaki kişiye saygı duymamaktır. Karşında birey olduğunu ve onun kararlarına fikirlerine saygı duyması gerektiğini öğrenmemiş veya kabul etmez bir zihniyet oluyor o
Otorite saygısızlıktır sana göre... ben fikirlerine saygı duyuyorum ama bu ailenin bir lideri var bir erkeği var ve aile adına benim aldığım kararlara saygı göstermek zorundasın... dediği zaman saygısızlık mı etmiş olur?
Aile adına neden tek başına karar veriyor 😄 saçmalık burada 🤷🏼♀️ aile adına kararlar kaç tane yetişkin insan varsa o kadar kişiyle verilir. Erkek bunu kabul etmiyorsa zorba, baskıcı diktatörlük yapan bir tiptir. Erkekliği öyle şeylerde aramayın 🤷🏼♀️
Tek başına değil fikrini soruyor... sonuçta 2 kişi arasında oylama olmaz ki... kadının fikri mantıklı gelirse yapacak...
Şimdi sana soru:
Diyelim adam karısının yanlış bir şey yapmak üzere oldupunu görüyor. Söylüyor ama ikna edemiyor. Bunu otorite kullanarak sert bir şekilde ona kabul ettirip o yanlışı ve karısının görebileceği zararı engelleme imkanı varken sadece uyarmış olmakla sorumluluğunu yerine getirmiş sayıp "benden günah gitti kendi bilir ne hali varsa görür" demek erkeksi bir tavır mıdır?
Söylediğin şeyi herkes yapar zaten. Arkadaş da ama senin ondan önce yazdığın şey daha farklı “ailenin lideri var kararıma saygı göstermek zorundasın “ başka bu başka
Tamam işte...
Erkek dediğin "ben uyardım sorumluluğumu yerine getirdim ne hali varsa görsün" mü der
Yoksa karısının yanlış ve zararlı olduğundan emin olduğu şeyi yapmasına öyle veya böyle engel mi olur?
Hangisi erkeksi bir tavırdır?
Sadece uyarıp biraz nasihat edip "benden günah gitti" demek evet arkadaşın hatta komşu teyzenin de yapabileceği bir şey... ama benim sorumda bir de otoriter bir tavırla engel olmak vardı zaten
Ya bu karşındaki insana göre değişri ben doğru yanlış ayrımı yapabilen net bi insan olduğum için biri bana böyle davransa haksız bulurum. Ama sen sık haya yaparım, doğru yanlış ayırt etmekte zorlanırım diyorsan öyle birine ihtiyacın var demektir…
Ama adam açısından bak... sert ve güçlü bir tavırla kendi adına yanlış olduğundan emin olduğu şeyi engelleme imkanı varken bunu yapmak yerine "ne halin varsa gör" demesi erkeksi bir tavır mıdır?
Ben kadının ihtiyacı üzerinden yorum yapmıyorum şu anda...
Bu iki erkekten hangisi daha çok erkeğe benziyor sana göre?
Peki erkek bir şeyi yanlış yapıyor ne olacak? Kadını mı dinleyecek yoksa yaptığı şeyin doğru olduğunu mu kabullendirecrk?
İşte erkek eğer sorumluluk sahibi biriyse oranın da lideridir... her kurumun bir lideri olur.
Erkek yanlışlar yapan o ailenin reisliğini liderliğini hak etmeyen biri ise onunla evlenmemek, evli isen de ayrılmak en doğrusu...
Bir lider kötü ise ondan uzak durmak gerekir ama her kurumun iyi kötü bir lideri olur
Sen yine de kendini erkek liderdir diye şartlama. Erkekler karar verme konusunda emin ol kadınlardan kötü 😄 sonra evliliğin hayal kırıklığından başka bir şey olmaz 🤷🏼♀️
Sorumluluk almak başka bir şeydir doğru karar almak başka... sence karar almaktan ve gerektiğinde her ikiniz için de karar alacak cesaretten yoksun erkek erkeğe benzeyen bir şey midir? biz doğru düşünürüz kadınlar olarak ama yaradılış olarak bir erkeğin sorumluluğunu almak bize göre değil. Doğa kanunu bu. Korumak kollamak hep erkeğin görevi olmuş. Hemen tüm memeli hayvanlarda da insanda da böyledir. gerçek erkek dediğinde Sorumluluk alabilen deriz kadınlar olarak. Erkeklere sorunca pek bu cevabı alamayız. Bence kadının fikrine önem vererek aile reisi konumuna saygı bekleyen erkekle birlikte olmak kadın için kötü bir şey değil
Sorumluluk sahibi olması ciddi olması kararlı ve hayır diyebilen biri olması. Sahiplenici olması vs.
Biraz sert erkek olacak dimi
Yani evet
Hayır demesi belki bazen tamamen senle ilgili konularda "bunu uygun görmüyorum" deyip konuyu kapatabilmesi... yani böyle erkek de bırakmadılar piyasada ki...
Evet bulucaz inşallah haha
Yani demokrat, eşitlikçi, özgürlükçü erkekler hiç erkekmiş gibi gelmiyor nedense bana
Mesela 3 sene önce İzmir depreminde sevgilimin evindeydik... her taraf sallanmaya başladı bu bana "gel yanıma korkma!" dedi... çamaşır makinesinin yanına yattık; sarıldı bana "tamam korkma bir şey olmayacak" dedi... o var diye ben gerçekten hiç korkmadım. O varsa başıma kötü bir şey gelmeyeceği hissini vermiş bana... depremden beni nasıl korusun? Ama o güveni vermiş yani... eşitlikçi, demokrat, özgürlükçü yumuşak bir erkek bu hissi verebilir mi? Hiç zannetmiyorum ben... sence?