Ne severim ne de korkarım. Gözümde hiçbir kıymeti olmayan bir canlı türü. Soytarıdan başka bir şey değil gözümde.
Bir tane palyaço profilli herifin biri de alınganlık yapıp kendini savunmaya geçmiş.
Ya adam gibi delikanlı gibi kendi orijinal profil resmini koy ya da anonim profille bulun burada. Ne o öyle y.. şak y.. şak palyaço resmiyle gelmişsin buraya. Bir de konuşuyor kubuz kubuz.
Bir insanın seni eleştirmesi için aşağılık kompleksi içinde olması gerekmiyor ok. Sen zaten aşağılık bir adamsın. Şurada mod olmak dışında hiçbir kariyerin, hiçbir karizman yok şu hayatta.
Bir kac ay palyaço olarak calistim cok eglemceliydi sakar palyaco ama insamlar hic sevmiyo bizi ozellikle yetiskinler , cocuklar cok seviyo ve anneleri babablari surekli Yanimiza gelmemeleri icin cabaliyo gitme felan diyolar, halbuki cocuklar icin onlari guldurmek icin varlar