Gece yatarken hayali biriyle yatıyormuşum gibi yastığa sarılıyorum. Neden olabilir?

Şim şöyle, ben evli olduğum halde gece yatarken hayali biriyle yatıyor musum gibi yastığa sarılıyorum.. kocam yanımdayken bir de... esini sevmiyorsun tatmin etmiyor duygusal boşluk falan demeyin hiç biri değil gayet güzel giden bir evliliğim var... neden yapıyorum bunu? Bu arada çocukluğumdan beri var bu huyum sürekli yanımda sevgilim varmis gibi biseylere sarilir yatardim. Evlenince geçer sandım ama geçmedi neden acaba böyle bişey yaşayan var mı?
Gece yatarken hayali biriyle yatıyormuşum gibi yastığa sarılıyorum. Neden olabilir?
Cevapla